×

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان:
بندر انزلی پس از ۹ سال سودآور شد

  • کد نوشته: 106952
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۶
  • 6 بازدید
  • ۰
  • حسین یونسی، مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: بندر انزلی پس از ۹ سال با افزایش درآمد و کاهش هزینه‌های جاری دوباره سودآور شده است....
    بندر انزلی پس از ۹ سال سودآور شد
  • به گزارش گیل و دیلم ،حسین یونسی، مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: بندر انزلی برای سودآور شدن، اجرای پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری را در دستور کار قرار داد که نتیجه آن شکستن رکورد تخلیه و بارگیری یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن سال ۱۴۰۱ و ثبت تخلیه و بارگیری ۲ میلیون تن کالا بود.

    او افزود: این بندر پس از ۹ سال با افزایش درآمد، کاهش هزینه‌های جاری، بازاریابی، مشتری مداری و ثبت رکود ۲ میلیون تن تخلیه و بارگیری کالا دوباره سودآور شده است.

    به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان، در دولت سیزدهم ۷.۲ همت سرمایه گذاری در بندر انزلی انجام شده که در حال تکمیل است و برخی از این پروژه‌ها شامل افزایش ظرفیت سیلو‌ها از ۶۶ هزار تن به ۱۹۵ هزار تن و افزایش ظرفیت مخازن روغن خام خوراکی از ۱۰ هزار تن به ۱۶ هزار تن است.

    یونسی تصریح کرد: جذب سرمایه گذار برای ساخت سیلوی مکانیزه به ظرفیت ۴۰ هزار تن از دیگر اقدامات انجام شده در این مجتمع بندری است که همینک تفاهمنامه آن امضا شده که نخستین سیلوی مکانیزه بندر انزلی خواهد بود.

    او تعمیرات اساسی انبار‌ها با توجه به فرسودگی سقف انبار کالا‌های انبارش شده در برابر نزولات جوی، نوسازی و تعمیرات تجهیزات دریایی و بندری، انجام خدمات مشاوره‌ای فنی در زمینه نگهداری و تعمیرات تجهیزات خشکی، دریایی، مخابراتی و الکترونیکی، محوطه سازی اراضی شرقی بندر به منظور انجام عملیات لجستیکی اسکله‌های جدید بندر انزلی واقع در حوضچه جدید را از دیگر پروژه‌های در حال اجرای این مجتمع بندری اعلام کرد.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=106952

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *