×

واکنش پسر ناصر ملک مطیعی به حمله کیهان:
هنوز هم کینه دارید؟ اول انقلاب که محاکمه‌اش کردید، حالا هم نبش قبر کنید استخوان‌های پدرم را به دادگاه ببرید!

  • کد نوشته: 107194
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۳
  • 20 بازدید
  • ۰
  • امیر ملک مطیعی، پسر زنده یاد ناصر ملک مطیعی هنرمند مشهور سینمای ایران در واکنش به مطلب کیهان در مورد پدرش نوشت: ۶ سال از رفتن ناصر ملک مطیعی می‌گذرد، اول انقلاب که محاکمه‌اش کردید، حالا هم نبش قبر کنید استخوان‌های پدرم را به دادگاه ببرید و دوباره محاکمه کنید....
    هنوز هم کینه دارید؟ اول انقلاب که محاکمه‌اش کردید، حالا هم نبش قبر کنید استخوان‌های پدرم را به دادگاه ببرید!
  • به گزارش گیل و دیلم ، امیر ملک مطیعی، پسر زنده یاد ناصر ملک مطیعی هنرمند مشهور سینمای ایران در واکنش به مطلب دیروز کیهان در مورد پدرش در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ۶ سال از رفتن ناصر ملک مطیعی می‌گذرد، هنوز به قول معروف ول نمی‌کنید؟ هنوز دل تاریکتان پر از کینه است؟ چند دهه فحاشی، هتاکی و اتهام زدن‌های ناجوانمردانه و پرونده سازی‌های دروغین در آن به اصطلاح روزنامه! به پدر من و هنرمندان قبل از انقلاب کافی نبوده؟ اول انقلاب که محاکمه‌اش کردید، حالا هم نبش قبر کنید استخوان‌های پدرم را به دادگاه ببرید و دوباره محاکمه کنید.

    امیر ملک مطیعی، پسر زنده یاد ناصر ملک مطیعی هنرمند مشهور سینمای ایران در واکنش به مطلب دیروز کیهان در مورد پدرش در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

    ۶ سال از رفتن ناصر ملک مطیعی می گذرد، هنوز به قول معروف ول نمی کنید؟ هنوز دل تاریکتان پر از کینه است؟ چند دهه فحاشی، هتاکی و اتهام زدن های ناجوانمردانه و پرونده سازی های دروغین در آن به اصطلاح روزنامه! به پدر من و هنرمندان قبل از انقلاب کافی نبوده؟

    اول انقلاب که محاکمه‌اش کردید، حالا هم نبش قبر کنید استخوان های پدرم را به دادگاه ببرید و دوباره محاکمه کنید.

    گفتنی است که روزنامه کیهان چندی پیش با حمله به ناصر ملک مطیعی نوشت: «در آبان ۱۳۹۲ اعلام شد یکی از نقش‌های دست دوم تازه‌ترین فیلم یک کارگردان کم‌استعداد، ولی پر سر و صدا به نام «نقش نگار»، به یکی از هنرپیشگان سینمای شاهنشاهی به نام ناصر ملک مطیعی سپرده شد!

    مقصد و مقصود سازندگان فیلم «نقش نگار» از حضور این بازیگر (با سابقه طولانی در سینمای فیلمفارسی) در این فیلم چه می‌توانست باشد؟

    آیا می‌خواستند در سن هشتاد و چند سالگی از توانایی‌های این بازیگر استفاده کنند؟! آیا هیچ بازیگر دیگری نمی‌توانست در این نقش دست چندم بازی کند؟! آیا قصد سازندگان فیلم به جز دلجویی و تجلیل از بازیگری بود که کارنامه مبتذلی در عرصه سینمای ایران داشته و خودش در مصاحبه با برنامه هفت، از مردم ایران خواست که وی را ببخشند؟!»

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: انتخاب

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=107194

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *