×

کارشناس سازمان هواشناسی گیلان خبر داد:
آسمان گیلان تا روز چهارشنبه بارانی است

  • کد نوشته: 107202
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۳
  • 43 بازدید
  • ۰
  • کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به صدور هشدار زرد دریایی در این استان گفت: دریا از امروز تا پیش از ظهر چهارشنبه هفته جاری با افزایش نسبی ارتفاع موج برای تمام فعالیت‌های دریانوردی نامناسب است....
    آسمان گیلان تا روز چهارشنبه بارانی است
  • به گزارش گیل و دیلم ، فروغ مومن‌پور روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: ارتفاع موج دریا امروز ۱۰ تا ۸۰ سانتی‍‍متر و فردا ۳۰ تا یک متر پیش بینی شده از اینرو برای فعالیت‌های دریانوردی، شنا، صید و صیادی نامناسب است.

    وی با اشاره به آغاز بارندگی‌ها از شب گذشته در گیلان اضافه کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت توده هوای کم و بیش ناپایدار و استقرار جریانات شمالی در این استان است.

    کارشناس هواشناسی گیلان بیان کرد: بر اساس پیش بینی‌ها طی امروز و فردا (سه‌شنبه) به تناوب در برخی مناطق استان افزایش ابر، مه آلودگی هوا، در برخی مناطق بارندگی گاهی رگباری و موقتی شدید، رعد و برق، وزش باد در بعضی مناطق موقتی شدید پیش بینی شده‌ ضمن اینکه روز چهارشنبه نیز در برخی مناطق بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود.

    وی اظهار کرد: از چهارشنبه هفته جاری نیز شاهد کاهش ابر در مناطق مختلف گیلان خواهیم بود و طی روز پنجشنبه آسمان استان صاف تا نیمه ابری، وزش باد در برخی مناطق باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها گاهی شدید و افزایش دما پیش بینی شده و از روز جمعه دوباره هوا بارانی خواهد شد.

    وی بیان کرد: اسب‌وونی تالش با ۱۰ درجه کمترین و فومن با ۲۷ درجه بیشترین دمای استان را در ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص دادند و دمای فعلی رشت ۱۹ درجه و رطوبت ۱۰۰ درصد است.

    آسمان گیلان هم‌اینک کمی ابری تا نیمه ابری، مه آلود و همراه با بارندگی است

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=107202

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *