×

رئیس مجمع مشورتی دولت چهاردهم لاهیجان:
تا امروز اقدامی جهت اعلام و ارسال لیست پیشنهادی جهت تصدی فرمانداری لاهیجان صورت نپذیرفته است

  • کد نوشته: 107269
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۵
  • 123 بازدید
  • ۰
  • تمامی شایعات مطرح شده اخیر در فضای مجازی مبنی بر انتخاب گزینه های پیشنهادی مجمع مشورتی دولت چهاردهم در شهرستان لاهیجان برای تصدی پست فرمانداری و ارسال آن برای شورای مشورتی استان و استانداری گیلان کذب بوده و این مجمع تاکنون اقدام به اعلام و ارسال هیچ لیستی ننموده است....
    تا امروز اقدامی جهت اعلام و ارسال لیست پیشنهادی جهت تصدی فرمانداری لاهیجان صورت نپذیرفته است
  • به گزارش گیل و دیلم ، سامان حسینی نوید رییس مجمع مشورتی دولت چهاردهم ( شورای راهبردی ) در لاهیجان طی گفت و گویی اظهار نمود : تمامی شایعات مطرح شده اخیر در فضای مجازی مبنی بر انتخاب گزینه های پیشنهادی مجمع مشورتی دولت چهاردهم در شهرستان لاهیجان برای تصدی پست فرمانداری و ارسال آن برای شورای مشورتی استان و استانداری گیلان کذب بوده و این مجمع تاکنون اقدام به اعلام و ارسال هیچ لیستی ننموده است.

    حسینی در ادامه افزود : در صورت اتخاذ هر تصمیمی اطلاع رسانی های لازم بصورت صریح و شفاف از طریق رسانه های رسمی منعکس می گردد .

    رئیس دوره ای مجمع مشورتی دولت چهاردهم در لاهیجان همچنین اظهار نمود: در حال حاضر تمرکز این مجمع بر تشکیل ۱۲ کمیته ی تخصصی است که در این تشکیلات ، از تمامی افراد متخصص و دغدغه مند ، خارج از هرگونه گرایشات صرف سیاسی و صرفا بر مبنای تجربه و تخصص افراد و در راستای دولت وفاق آقای دکتر پزشکیان، بهره گیری شده که به زودی در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت و به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

    وی در پایان افزود : مجمع مشورتی دولت چهاردهم در لاهیجان ( شورای راهبردی) آمادگی خود را برای حضور همه ی افراد دغدغه مند که داوطلب عضویت در کمیته های مشورتی برای انعکاس مشکلات و معضلات شهرستان و همچنین ارائه ی راهکارهای کارشناسانه شان می باشند، اعلام می دارد.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=107269

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *