×

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد :
پلمب بیش از ۵۰ مرکز درمانی غیرمجاز در گیلان

  • کد نوشته: 107466
  • ۱۴۰۳-۰۷-۳۰
  • 40 بازدید
  • ۰
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۵۰ مرکز درمانی غیر مجاز در استان طی ۶ ماه نخست امسال پلمب و پرونده تخلف آن‌ها به مراجع قضایی مربوطه ارجاع شده است....
    پلمب بیش از ۵۰ مرکز درمانی غیرمجاز در گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ، دکتر محمدتقی آشوبی امروز، ۲۹ مهرماه در هفتمین نشست قرارگاه نظارت بر سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان، انجام بازدیدهای منسجم و مداوم از موسسات سلامت محور را لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: انجام بازدید از موسسات سلامت محور توسط تیم‌های بازرسین نظارت بر درمان دانشگاه و ارسال بازخورد درخصوص رعایت تعرفه‌های مصوب و ارجاع پرونده پزشکان و یا مراکز درمانی داری تخلفات متعدد تعرفه‌ای به کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه یکی از الزامات است.

    وی با اشاره به فعالیت غیر مجاز مراکز ارائه دهنده خدمات پوست و زیبایی، افزود: جلوگیری از فعالیت موسسات غیرمجاز در حیطه پوست و زیبایی در سطح استان باید بیشتر و از دخالت افراد فاقد صلاحیت، خودداری شود.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سلامت مردم را خط قرمز نظام سلامت و گفت: بیش از ۵۰ مرکز درمانی غیر مجاز در استان طی ۶ ماه نخست امسال پلمب و پرونده تخلف آن‌ها به مراجع قضایی مربوطه ارجاع شده است.

    آشوبی با اشاره به نوع فعالیت نظام سلامت کشورهای توسعه یافته، تصریح کرد: تصدی‌گری دولت در سلامت باید به حداقل برسد و به جای آن باید نظارت بر خدمات بخش خصوصی متمرکز شود.

    وی با تاکید بر اینکه تعرفه‌های کادر درمان باید واقعی باشد، خاطرنشان کرد: غیر واقعی بودن تعرفه‌های پزشکان و پرستاران موجب انحراف در حسن انجام کار می‌شود

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=107466

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *