×

بارش نخستین برف پاییزی در ارتفاعات گیلان

  • کد نوشته: 107531
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱
  • 6 بازدید
  • ۰
  • نخستین برف پاییزی ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی غرب گیلان را سفیدپوش کرد....
    بارش نخستین برف پاییزی در ارتفاعات گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ،یونس هوشمندپور، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رضوانشهر گفت: بارش برف که از عصر امروز (دوشنبه ۳۰ مهر ماه) آغاز شد، جاده‌های کوهستانی و محور پونل به خلخال را سفیدپوش کرد.

    او افزود: به دنبال تغییرات ناگهانی و نفوذ توده هوای سرد متأثر از این تغییرات هم اکنون شاهد بارش برف در محور‌های کوهستانی رضوانشهر و جاده پونل به گردنه الماس در این شهرستان هستیم.

    رئیس اداره راهداری رضوانشهر با بیان اینکه از محدوده روستای ییلاقی زندانه تا گردنه الماس بارش برف به صورت مداوم و شدید است، تصریح کرد: رانندگان خودرو‌های عبوری ضمن اجتناب از تردد‌های غیرضرور در این محور‌ها حتما تجهیزات کامل زمستانی و زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

    به گفته هوشمندپور، با توجه به حضور تمام وقت نیرو‌ها و اکیپ‌های راهداری در جاده ها، تمامی محور‌های کوهستانی باز و تردد فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

    غلامحسین بختشاهی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش هم گفت: هم اکنون شاهد بارش برف در تمامی محور‌های کوهستانی این شهرستان هستیم.

    او افزود: برف تمامی راه‌های کوهستانی تالش، اسالم و کرگانرود را فرا گرفته و تردد در محور‌های کوهستانی این شهرستان فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

    رئیس اداره راهداری تالش نیز ضمن توصیه به رانندگان وسائل نقلیه مبنی بر پرهیز از تردد‌های غیرضرور تصریح کرد: محور اسالم به خلخال از محدوده روستای اسب وونی تا گردنه الماس این شهرستان هم اکنون پوشیده از برف است و نیرو‌های راهداری با تلاش شبانه روزی مانع از انسداد مسیر‌ها هستند.

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=107531

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *