×

ارتفاع برف در اسالم – خلخال به ۴۵ سانتی‌متر رسید

  • کد نوشته: 107570
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲
  • 6 بازدید
  • ۰
  • مدیر مرکز مدیریت راه های گیلان، با بیان اینکه ارتفاع برف در اسالم - خلخال به ۴۵ سانتی‌متر رسید، گفت: بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان ادامه دارد....
    ارتفاع برف در اسالم – خلخال به ۴۵ سانتی‌متر رسید
  • به گزارش گیل و دیلم ، عارف بابازاده امروز دوم آبان‌ماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به بارش برف در استان گیلان طی ۴۸ ساعت گذشته، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش شدید برف در محور اسالم – خلخال هستیم و ارتفاع برف به ۴۵ سانتی.متر رسیده است.

    وی ارتفاع برف در محور پونل – خلخال را نیز حدود ۴۰ سانت دانست و افزود: بارش برف در این محور و گردنه حیران در محدوده استان اردبیل شدید است.

    مدیر مرکز مدیریت راه های گیلان، با اشاره به بارش خفیف برف در ارتفاعات ماسال، عنوان کرد: بارش برف در محورهای ماسال – گیلوان و رودسر – لات محله خفیف گزارش شده است.

    بابازاده همچنین به بارش شدید باران در سطح استان طی ۴۸ ساعت گذشته اشاره و اظهار کرد: سه پل آبنما مسدود شده که دو پل در شهرستان فومن و یک پل در شهرستان صومعه سراست.

    وی همچنین از برفروبی ۵۰ کیلومتری با حجم بالغ بر ۱۳۰ هزار مترمکعب در محور اسالم – خلخال خبر داد و یادآور شد: رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ داشته باشند.

    مدیر مرکز مدیریت راه های گیلان، با بیان اینکه کلیه راه های اصلی و شریانی استان باز است، خاطرنشان کرد: شاهد بارش باران در سایر محورهای استان هستیم.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=107570

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *