×

مدیرکل امور مالیاتی گیلان خبر داد ؛
واریز ۹۷۷ میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه گیلان

  • کد نوشته: 107609
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۳
  • 41 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل امور مالیاتی گیلان با اشاره به نقش مالیات بر ارزش افزوده در توسعه استان، گفت: در نیمه نخست سال جاری ۹۷۷ میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، فرمانداری‌ها و اداره کل امور عشایری استان واریز شده است....
    واریز ۹۷۷ میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ،حسن صیاد زمردی امروز، ۳ آبان ماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به جزئیات این واریزی‌ها گفت: از این مبلغ، ۶۲۴ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها، ۳۳۹ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌ها و ۱۴ میلیارد تومان به حساب فرمانداری‌های دارای روستاهای فاقد دهیاری واریز شده است.

    وی از واریز یک میلیارد تومانی به حساب اداره کل امور عشایری استان خبر داد و افزود: بخش دیگری از مالیات بر ارزش افزوده، شامل ۰.۲۷ درصد از عوارض، به وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش اختصاص می‌یابد که در ۶ ماهه نخست امسال، سهم گیلان از این بخش ۳۴ میلیارد تومان بوده است.

    مدیرکل امور مالیاتی گیلان درخصوص سهم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز گفت: در این دوره از همین محل برای بخش سلامت در گیلان ۳۱۲ میلیارد تومان اختصاص یافت.

    صیاد زمردی با بیان اینکه در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، مجموعا ۲۸۸۸ میلیارد تومان به عنوان عوارض ارزش افزوده و آلایندگی به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و امور عشایر گیلان پرداخت شده است، گفت: در تسهیم عوارض ارزش افزوده ۶ ماهه نخست امسال، گیلان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۱۷ درصدی را تجربه کرده است.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=107609

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *