×

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس:
توسعه ورزش جزو اولویت‌های نمایندگان است

  • کد نوشته: 107657
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۴
  • 10 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه ورزش جزو اولویت‌های ما در مجلس است، گفت: ورزش در دنیای امروز یک صنعت پردرآمد محسوب می‌شود که از این منظر نیز باید مورد توجه قرار بگیرد....
    توسعه ورزش جزو اولویت‌های نمایندگان است
  • به گزارش گیل و دیلم ، محمد علیجانی عصر روز پنجشنبه در آیین تجلیلی از رؤسا و حامیان عرصه ورزش و تربیت‌بدنی و اختتامیه اولین دوره المپیاد ورزشی این شهرستان در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان، اظهار کرد: ورزش جزو آموزه‌ها و باورهای ما است که در دین اسلام به آن اشاره شده است که فرزندانتان را در این مسیر سوق دهید.

    وی گفت: در این مسیر درست باید تلاش کنیم تا ظرفیت‌های بالقوه موجود بالفعل گردد تا شاهد افتخارآفرینی فرزندانمان برای شهر و کشور باشیم و این مهم میسر نمی‌شود مگر با برنامه‌ریزی، کنترل و توجه ویژه به ورزش که از آموزه‌های ما محسوب می‌شود.

    نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رودسر خطه‌ای ورزش‌خیز و دارای استعدادهای خوبی در رشته‌های مختلف است که نیازمند توجه و هدایت برای گام برداشتن در مسیر ترقی و تعالی است.

    علیجانی ادامه داد: ورزش در دنیای امروز یک صنعت پردرآمد محسوب می‌شود؛ لذا از این منظر نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

    وی با بیان اینکه توسعه ورزش جزو اولویت‌های ما در مجلس است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در منطقه است؛ لذا تاکنون اقدامات خوبی انجام شده که به زودی ارائه خواهد شد.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=107657

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *