×

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان:
نفت سفید مناطق صعب العبور گیلان تامین شد

  • کد نوشته: 107683
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۵
  • 6 بازدید
  • ۰
  • مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان از توزیع بالغ بر ۱۲ میلیون لیتر نفت سفید برای ۱۰ هزار خانوار خبر داد و گفت: با اتخاذ تدابیر لازم، ذخیره سازی سوخت خانوارهای مصرف کننده نفت سفید خانوارها به ویژه مناطق صعب العبور تامین شد....
    نفت سفید مناطق صعب العبور گیلان تامین شد
  • به گزارش گیل و دیلم ، مجتبی شکوری امروز، ۵ آبان ماه در گفت وگو با رسانه ها، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون مجموعا ۱۲ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۳۰۰ لیتر نفت سفید خانوار در استان توزیع شده که به مناطق عادی و صعب العبور اختصاص یافته است.

    وی توزیع سوخت مناطق عادی را ۱۰ میلیون و ۹۳۹ هزار و ۶۰۰ لیتر اعلام کرد و گفت: یک میلیون و ۶۲۲ هزار و ۷۰۰ لیتر نفت سفید برای مناطق صعب العبور و ییلاقی توزیع شده است.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان با اشاره به تعداد ۵۵ فروشندگی فعال که وظیفه سوخت رسانی به این خانوارها را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: در ایام سرد سال تامین سوخت مصرف کنندگان نفت سفید به ویژه مناطق صعب العبور و ییلاقی در اولویت اقدامات این شرکت قرار دارد و بر روی کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ می شود.

    شکوری با تاکید بر نظارت دقیق سوخت رسانی به مصرف کنندگان نفت سفید، افزود: با توجه به اینکه گیلان دارای ۹ ناحیه سوخت رسان در سطح استان به ویژه مناطق ییلاقی است، حضور موثر روسا و کارکنان نواحی در ارائه خدمات مطلوب به مردم در این مناطق و انجام بازدیدها و نظارت های کافی بر عملکرد توزیع کنندگان سوخت ضروری است که این مهم با انجام بازدیدهای دو ماهه و شش ماهه صورت می پذیرد

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=107683

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *