×

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان خبر داد:
آمادگی بیش از ۲۰۰ نیروی هلال احمر در پایگاه‌های امداد و نجات گیلان

  • کد نوشته: 107741
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۶
  • 4 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از آمادگی ۲۵۰ نیرو به صورت روزانه در ۲۹ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای برای مقابله با بحران‌های احتمالی برف و سرما خبر داد....
    آمادگی بیش از ۲۰۰ نیروی هلال احمر در پایگاه‌های امداد و نجات گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ، هادی سلیمی افزود: علاوه بر آمادگی نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر ۱۸ مرکز پاسخگویی اضطراری و ۱۰ گروه تخصصی مجهز به انواع تجهیرات و خودرو‌های امدادی شامل آمبولانس کمک دار ، ست نجات و خودرو‌های پشتیبان مستقر در جاده‌های استان برای خدمات رسانی به مردم در شرایط بحران احتمالی برف و سرما آماده و مستقر هستند.

    وی با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد با شماره ۱۱۲ برای دریافت گزارش حوادث احتمالی، از شهروندان گیلانی و مسافران خواست برای ایمنی بیشتر به هشدار‌های پلیس، راهداری و جمعیت هلال احمر توجه کنند.

    مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: با توجه به بارش‌های هفته گذشته نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر به بیش از ۲۰۰ نفر در جاده‌های برفگیر به ویژه در ارتفاعات استان خدمات ارائه دادند.

    هادی سلیمی گفت: علاوه بر خدمات رسانی به ۲۰۰ نفر هموطن گرفتار در باران و برف ۹ نفر از این افراد نیاز به خدمات داشتند که به بیمارستان و ۸ نفر به مناطق امن منتقل شدند.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به کمک‌های هلال احمر به مسافران و گردشگران افزود : در چند روز ده‌ها مورد گمشدگی و درخواست کمک افراد محصور در برف به شماره ۱۱۲ هلال احمر گزارش شد که گروه‌های امدادی در مناطق برف گیر در شهرستان‌های تالش رضوانشهر و ماسال به محل حادثه اعزام شدند و به بیش از ۱۰۰ خودرو درگیر کمک کردند و اقلام غذایی برایشان تهیه شد.

    هادی سلیمی همچنین گفت: به ۵ خانوار و ۲۸ نفر در شهرستان‌های صومعه سرا و لاهیجان و رشت که خانه هایشان دچار آبگرفتگی شده بود خدماتی همچون تخلیه آب از منازل ارائه و به برخی از آنها پتو، موکت، نایلون و دیگر اقلام ضروری داده شد

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=107741

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *