×

یادداشت گیل و دیلم ؛
آقای استاندار …. باور کنید اینجا هیچکس سر جای خود نیست❗ استعلامات و تعارفات را کنار بگذارید❗

  • کد نوشته: 107778
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۷
  • 94 بازدید
  • ۰
  • اگر چه کمتر از یک ماه از انتصاب دکتر هادی حق شناس به سمت اولین استاندار دولت چهاردهم در گیلان سپری شده اما خواسته ی به حق حامیان دولت در این استان ، در خصوص تغییر مدیران نالایق ، فرمانداران و بخشدارانی که هیچ سنخیتی با ساختار وزارت کشور نداشته و با سوء تدبیر استاندار سابق ، در سمت های مختلف گماشته شدند ، تسریع در روند تغییراتی است که ماه و بلکه سالهاست انتظارش را می کشیدند....
    آقای استاندار …. باور کنید اینجا هیچکس سر جای خود نیست❗ استعلامات و تعارفات را کنار بگذارید❗
  • به گزارش رسانه خبری گیل و دیلم ، اگر چه کمتر از یک ماه از انتصاب دکتر هادی حق شناس به سمت اولین استاندار دولت چهاردهم در گیلان سپری شده اما خواسته ی به حق حامیان دولت در این استان ، در خصوص تغییر مدیران نالایق ، فرمانداران و بخشدارانی که هیچ سنخیتی با ساختار وزارت کشور نداشته و با سوء تدبیر استاندار سابق ، در سمت های مختلف گماشته شدند ، تسریع در روند تغییراتی است که ماه و بلکه سالهاست انتظارش را می کشیدند .

    جناب استاندار ؛ مگر بسیاری از انتصابات استاندار سابق ، با تایید استعلامات ارگان های امنیتی و نظارتی صورت پذیرفته بود که امروز باید روزها و بلکه ماه ها فرصت سوزی شود تا یک فرماندار یا یک مدیرکل تغییر پیدا کند ؟

    تغییر و یا جابجایی مدیران دولت سیزدهم با جایگزینی افراد شایسته ، لایق، متخصص و البته همسو با دولت برآمده از خواستگاه اصلاح طلبی ، حتی تحت عنوان سرپرستی ! ، در این مدت کوتاه می تواند نشان دهنده ی عزم جدی حضرتعالی در سامان بخشیدن به این وضعیت آشفته ی استان گیلان باشد که موجبات هرج و مرج در ادارات کل ، بسیاری از فرمانداری ها و بخشداری ها را فراهم آورده است .

    متاسفانه اکنون هم اخبار خوشایندی در خصوص تعیین حائز اهمیت ترین سمت های استانداری گیلان از جمله معاونت های سیاسی و عمرانی استانداری از سوی حضرتعالی به گوش نمی رسد که نشانگر فشارها و لابی های فشرده ی جریان هایی است که فرداروزی هیچ کدام شان به حمایت از حضرتعالی نمی پردازند .

    بنابراین اگر چه بر همه ی سختی ها و مشقت های کاری تان واقفیم اما امروز برایتان می نویسیم که فرداروزی یادآور شویم ، آنانکه برایتان می مانند همین اندک سرمایه های جبهه ی اصلاحات گیلان در استان بودند که با دستانی خالی و در اوج یاس و سرخوردگی و نااُمیدی ، در برابر لشکری برخوردار از تمامی امکانات و اختیارات، نفر به نفر به جمع آوری رای پرداخته تا امروز جلوس فردی شایسته ای چون جنابعالی را در جایگاه عالی ترین مقام این استان به نظاره بنشینند.

    آقای استاندار … استعلامات و تعارفات را کنار بگذارید. آغاز به کار دولت چهاردهم با استمرار حضور این مدیران نالایق ، نتیجه ای جز عدم رضایت عمومی نسبت به دولت دکتر مسعود پزشکیان و وعده های ایشان نخواهد داشت.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=107778

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *