×

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر سردیس ۵ نفر از مشاهیر گیلان در انزلی رونمایی شد

  • کد نوشته: 10841
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۹
  • 166 بازدید
  • ۰
  • سردیس پنج نفر از مشاهیر گیلان از جمله پرفسور سمیعی در پارک ساحلی منطقه آزاد انزلی رونمایی شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مدیر عامل منطقه آزاد انزلی عصر دیروز در مراسم رونمایی سردیس پنج نفر از مشاهیر گیلان در پارک ساحلی این منطقه اظهار کرد: آیین رونمایی از سردیس پنج مشاهیر گیلان […]

    به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر سردیس ۵ نفر از مشاهیر گیلان در انزلی رونمایی شد
  • سردیس پنج نفر از مشاهیر گیلان از جمله پرفسور سمیعی در پارک ساحلی منطقه آزاد انزلی رونمایی شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مدیر عامل منطقه آزاد انزلی عصر دیروز در مراسم رونمایی سردیس پنج نفر از مشاهیر گیلان در پارک ساحلی این منطقه اظهار کرد: آیین رونمایی از سردیس پنج مشاهیر گیلان زمین شامل دکتر محمد علی مجتهدی گیلانی، استاد فریدون پوررضا، شهید سید موسی نامجوی، پروفسور محمود بهزاد و پروفسور مجید سمیعی در پارک ساحلی منطقه آزاد انزلی با بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه ساخته شد.

    رضا مسرور با گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: سازمان منطقه آزاد انزلی در کنار فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی و زیر ساختی فعالیت‌های فرهنگی را در دستور کار خود دارد.

    وی با بیان اینکه دو سال پیش سردیس هفت تن از مشاهیر رونمایی شد، تصریح کرد: امروز نیز سردیس پنج بزرگمردی که افتخار آفرین دنیا و گیلانی بودند رونمایی می‌شود.

    مدیر عامل منطقه آزاد انزلی دلیل انتخاب پارک ساحلی برای برگزار مراسم و جانمایی سردیس‌ها را احداث موزه در محدوده آن عنوان کرد و گفت: بنا داریم سردیس تمام مشاهیر گیلان را در این پارک داشته باشیم و در مکان مذکور بیش از سه میلیون نفر بازدید می‌کنند.

    وی از رونمایی تعدادی سردیس نفر از مشاهیر در آینده خبر داد و یادآور شد: امیدواریم مدیران بعدی پس از ما نیز که به منطقه آزاد انزلی می‌آیند این حرکت را برای کسانی که منشأ اثر در کشور هستند را ادامه دهند./فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10841

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *