به گزارش گیل و دیلم ، رحیم شوقی پیش از ظهر امروز در آئین رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک و واگذاری ثبت درخواست فرآیندهای گروه پروانه شهرداری رشت، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری اقدامات خوبی در حوزه زیرساختها و هوشمندسازی جهت رفاه حال رشتوندان انجام داده است.
وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات بهتر به مردم شهرداری به تنهایی نمیتواند متولی هوشمندسازی باشد، افزود: پنجره واحد خدمات الکترونیک شهرداری رشت (رشت من) در راستای تحقق یکی از وعدههای داده شده با حمایت شورای اسلامی شهر و همکاری دفاتر ثبت اسناد و دستگاههای مختلف در هفته رشت سال گذشته آغاز به کار کرده است.
شهردار رشت تصریح کرد: امکان ارائه خدمات شهروند سپاری از قبیل تصدیق گواهی، اعلام ضابطه هوشمند، بدهی عوارض نوسازی، کسب و پیشه، شناسایی کد نوسازی و امکان ثبت درخواستهای ۱۳۷ مردمی به صورت الکترونیک در سامانه «رشت من» فراهم شده است.
شوقی، بهبود و تسریع ارائه خدمات شهرداری به شهروندان را از مزایای هوشمندسازی عنوان کرد، ادامه داد: همراهی و همدلی دستگاهها با شهرداری رشت منجر به بهتر ارائه شدن خدمات به رشتوندان میشود.
وی با تأکید بر مثبت و مؤثر بودن این پروژه در جهت حرکت به سمت سازمان هوشمند و مشارکتپذیر، بیان داشت: این طرح در راستای توسعه خدمات الکترونیک و هوشمندسازی بسیار مؤثر و گامی بلند برای توسعه شهر رشت خواهد بود.
شهردار رشت با بیان اینکه از دهم آذر روند صدور پروانههای ساختمانی بدون مراجعه مستقیم شهروندان انجام میپذیرد و مراحل سیر کار از ثبت تا تقاضا تا پاسخدهی از طریق سامانه رشت من و به صورت سیستمی صورت خواهد گرفت ادامه داد: کاهش زمان پاسخدهی به رشتوندان با هوشمندسازی سامانه شهرداری رشت مهیا شده است.
وی با تأکید بر اینکه امروز آغاز یک حرکت نو با هدف هوشمندسازی شهر رشت است ضمن قدردانی از حمایتهای رئیس و اعضای شورای اسلامی گفت: هوشمندسازی بدون شک به تسریع و شفافیت بیشتر در فرآیندهای اجرایی منجر خواهد شد
دیدگاهتان را بنویسید