×

عضویت بانوی شمشیرباز و مربی گیلانی در تیم ملی شمشیربازی

  • کد نوشته: 11429
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۶
  • 97 بازدید
  • ۰
  • دو بانوی شمشیرباز و یک مربی گیلانی به عضویت تیم ملی شمشیربازی برای شرکت در رقابت های جهانی بزرگسالان و آسیایی جوانان درآمدند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،با اعلام فدراسیون شمشیربازی، دو بانوی شمشیرباز و یک مربی گیلانی به عضویت تیم ملی شمشیربازی برای شرکت در رقابت های جهانی بزرگسالان و آسیایی جوانان درآمدند. فائزه […]

    عضویت بانوی شمشیرباز و مربی گیلانی در تیم ملی شمشیربازی
  • دو بانوی شمشیرباز و یک مربی گیلانی به عضویت تیم ملی شمشیربازی برای شرکت در رقابت های جهانی بزرگسالان و آسیایی جوانان درآمدند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،با اعلام فدراسیون شمشیربازی، دو بانوی شمشیرباز و یک مربی گیلانی به عضویت تیم ملی شمشیربازی برای شرکت در رقابت های جهانی بزرگسالان و آسیایی جوانان درآمدند.

    فائزه رفیعی و هستی ذبیحی از گیلان به همراه ۴ ملی پوش سابر بانوان از دیروز در مرحله پایانی اردوی تیم ملی بزرگسالان و جوانان در تهران حضور یافتند.

    فائزه رفیعی به همراه تیم ملی و مربی گیلانی خود خاطره محمدی ۲۷ بهمن راهی رقابت های جهانی یونان می شود و هستی ذبیحی سوم اسفند برای شرکت در رقابت های نوجوانان و جوانان آسیا به تایلند اعزام خواهد شد.

    فائزه رفیعی اولین مدال برنز رقابت های آسیایی و مدال نقره بانوان آسیا بعد از انقلاب و هستی ذبیحی مدال برنز تیمی آسیا را در کارنامه خود دارند.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11429

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *