×

اجرای گشت مشترک و پایش کارگاه برداشت شن و ماسه در حوزه رودخانه سفیدرود بین یگان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان رودبار

  • کد نوشته: 11488
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۷
  • 57 بازدید
  • ۰
  • به گزارش«پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس آژ رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار صبح امروز پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان دریک عملیات مشترک تمام واحدهای که پس از اخذ مجوز از محیط زیست استان در حال فعالیت و برداشت شن و ماسه بودند مورد پایش و کنترل دقیق نحوه فعالیت قرارگرفتند. رئیس حفاظت […]

    اجرای گشت مشترک و پایش کارگاه برداشت شن و ماسه در حوزه رودخانه سفیدرود بین یگان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان رودبار
  • به گزارش«پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس آژ رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار صبح امروز پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان دریک عملیات مشترک تمام واحدهای که پس از اخذ مجوز از محیط زیست استان در حال فعالیت و برداشت شن و ماسه بودند مورد پایش و کنترل دقیق نحوه فعالیت قرارگرفتند.
    رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار گفت: در همین رابطه بعلت انجام تخلف در برداشت و عدم رعایت موارد تعیین شده در مجوز صادر از ادامه فعالیت ۲ کارگاه ممانعت بعمل امده و برای ۳ واحد دیگر اخطاریه زیست محیطی صادر گردید .
    وی همچنین افزود: این ماموریت ها در راستای حفظ حراست از رودخانه های استان و در ادامه پایش کارگاه شن وماسه توسط یگان حفاظت محیط زیست تمام شهرستان ها در حال اجرا میباشد که با حضور کارشناسان یگان حفاظت و ریس و پرسنل شهرستان مرتبط در محل اجرای پروزه انجام خواهدشد.
    بهروز آژ در ادامه افزود: رودخانه سفیدرود از مهمتریت رودخانه های استان گیلان و حوزه آبریز دریای خزر بوده و محل زندگی وزاداوری آبزیان داخلی و مهاجر دریای خزر علی الخصوص ماهی سفید و خاویاری پر ارزش اقتصادی میباشد.
    رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار درپایان گفت:بیشترین تخلف انجام شده توسط پیمانکاران در خصوص نحوه برداشت و عدم رعایت عمق و حجم برداشت و استفاده از بلدوزر در تخریب بستر فعال میباشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11488

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *