×

فرمانده پلیس راه گیلان :تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است

  • کد نوشته: 11636
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۸
  • 82 بازدید
  • ۰
  • فرمانده پلیس راه گیلان گفت: تمام محورهای ارتباطی گیلان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»حسین محمدپور امروز با اشاره به وضعیت راه‌ها و جاده‌های استان در شرایط برفی اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز بوده و محدودیت ترافیکی در آنها وجود ندارد. وی با […]

    فرمانده پلیس راه گیلان :تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است
  • فرمانده پلیس راه گیلان گفت: تمام محورهای ارتباطی گیلان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»حسین محمدپور امروز با اشاره به وضعیت راه‌ها و جاده‌های استان در شرایط برفی اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز بوده و محدودیت ترافیکی در آنها وجود ندارد.

    وی با بیان اینکه شب گذشته شاهد بارش برف در گیلان بودیم، افزود: امروز شرایط مطلوب بوده و فردا طبق پیش‌بینی هواشناسی احتمال بارش برف وجود دارد و از تمام رانندگان می‌خواهیم اگر قصد سفر به گیلان را دارند به روز مناسب‌ترین موکول کنند.

    فرمانده پلیس راه گیلان با تاکید بر ضرورت استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی و برف‌گیر گیلان گفت: برای سفرهای ضروری به همراه داشتن زنجیرچرخ و استفاده از تجهیزات زمستانی جزو ضروریات است.

    وی با اشاره به اینکه رانندگان برای اطلاع از راه‌های کشور با ۱۴۱ تماس بگیرند، خاطرنشان کرد: رعایت سرعت و سبقت مجاز در رانندگی به‌ویژه در شرایط بارانی و برفی امری ضروری است.

    به گزارش گیل و دیلم، بارش نیمه سنگین برف شب گذشته جلگه و ارتفاعات گیلان را سفیدپوش کرد و طبق اعلام کارشناس هواشناسی، بارش برف از امشب و فردا شدت بیشتری به خود می‌گیرد.
    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11636

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *