×

به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری؛ نواخته شدن زنگ طبیعت در آموزشگاه محل تحصیل استاندار توسط پدر استاندار گیلان

  • کد نوشته: 12646
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۵
  • 158 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه ؛به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری غرس نهال نمادین و نواخته شدن زنگ طبیعت در آموزشگاه محل تحصیل استاندار گیلان انجام شد . در این مراسم مهندس رحیم حیدری گلرودباری فرماندار آستانه‌اشرفیه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین […]

    به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری؛ نواخته شدن زنگ طبیعت در آموزشگاه محل تحصیل استاندار توسط پدر استاندار گیلان
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه ؛به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری غرس نهال نمادین و نواخته شدن زنگ طبیعت در آموزشگاه محل تحصیل استاندار گیلان انجام شد .

    در این مراسم مهندس رحیم حیدری گلرودباری فرماندار آستانه‌اشرفیه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در این مراسم طی سخنان کوتاهی گفت: آن چیزی که ما را امیدوار می‌کند اینکه هم محیط‌زیست سالم و هوای پاک داشته باشیم و هم محیط‌زیست و منابع طبیعی خود را حفظ و حراست کنیم.

    حیدری با اشاره به آلودگی دریای خزر گفت: روزی انسان‌هایی که دارای بیماری پوستی بودند با رفتن به دریای خزر بیماری پ.ستی آن‌ها برطرف می‌شد ولی امروز برعکس شده است بلکه بیماری را از بین نمی‌برد تولید بیماری پوستی نیز می‌کند.

    وی تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم با تمام قوا، محیط‌زیست را حفظ کنیم و در این راه از همه‌کسانی که در احیای محیط‌زیست هستند و کمک می‌کنند و نقشی در بهبود زندگی و محیط‌زیست ایفا می‌کنند تشکر می‌کنیم.

    مهندس احمدی پور معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان در این مراسم گفت: از اینکه هفته منابع طبیعی را از یک مکان آموزشی شروع‌شده است جای تقدیر است.

    احمدی پور افزود: هیچ راهی جز این نیست که هر کار پایدار را از کودکی شروع کنیم تا اتفاق خوب بیفتد و منابع طبیعی و محیط‌زیست پایه هرگونه پیشرفت و توسعه است

    وی خاطرنشان کرد: اگر کسی فکر کند بدون محیط‌زیست به پیشرفت می‌رسد اشتباه فکر می‌کند زیرا محیط‌زیست را برخلاف همه موارد نمی‌توان از جایی یا کشوری وارد کرد.

    احمد پور ادامه داد: در اصل محیط‌زیست مانند پایه‌های زندگی ماست که اگر پایه‌ها را برداریم در اصل زندگی و ساختمان ما دچار متزلزل می‌شود.

    وی با اشاره به علاقه‌مندی استاندار برای حضور در این مکان آموزشی که زمانی تحصیلات خود را در این مکان با قدمت بیش از ۵۰ سال گذرانده اظهار کرد: کسی که در آن زمان در اینجا بود هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد که روزی رئیس سازمان چای و یا استاندار گیلان شود و این نتیجه تلاش و کوشش است.

    معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان ادامه داد: انسان در هر جا و نقطه‌ای که است، آنجا را نقطه شروع خود بداند و مطمئناً اگر تلاش خود را ادامه دهد حتماً راه‌های پیشرفت وی وجود دارد

    وی در پایان به نوجوانان و دانش آموزان توصیه کرد به نصایح معلمان خود توجه کنند که راه پیشرفت زندگی آن‌ها از مدارس می‌گذرد و همین مدرسه‌ای که آقای نجفی را استاندار کرد و خود نیز مثل شما که درس می‌خواند فکر نمی‌کرد روزی استاندار گیلان شود.

    در ادامه مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری و آموزش‌وپرورش استان گیلان مطالبی را بیان کردند.

    در این مراسم زنگ طبیعت به ترتیب توسط پدر استاندار گیلان، نواخته شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12646

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *