×

اقتصاد مقاومتی به معنای ارزش گذاری و تقویت داشته هاست

  • کد نوشته: 12837
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۷
  • 118 بازدید
  • ۰
  • رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید به سرمایه های استان توجه ویژه شود، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای ارزش گذاری و تقویت داشته هاست. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، اسدالله عباسی در جلسه اقتصاد مقاومتی که امروز با حضور وزیر نفت در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، […]

    اقتصاد مقاومتی به معنای ارزش گذاری و تقویت داشته هاست
  • رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید به سرمایه های استان توجه ویژه شود، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای ارزش گذاری و تقویت داشته هاست.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، اسدالله عباسی در جلسه اقتصاد مقاومتی که امروز با حضور وزیر نفت در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مطالبات اصلی استان گیلان این است که برای ارائه راهکار درآمدزایی از نفت و گاز در استان قدم برداشته شود.

    رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای حل معضل بیکاری فارغ التحصیلان با توجه به تراکم جمعیت استان می توانیم از طریق ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی عمل کنیم.

    وی استفاده از ظرفیت گردشگری را یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی دانست و گفت: سد سفیدرود در استان گیلان عمر ۵۰ ساله دارد و نمی تواند جوابگوی نیاز باغات و بخش کشاورزی باشد، امیدواریم با تحقق اعتبارات تخصیص یافته شاهد رشد در این بخش باشیم.

    عباسی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای ارزش گذاری و تقویت داشته هاست، افزود: ما باید کشاورزی و صیادی را حفظ و تقویت کنیم، صیادان ما از دریا برداشت کافی ندارند، ظرفیت های دیگری همچون دام و طیور داریم که می تواند با افزایش درآمدخانوارها موجب رونق اقتصادی شود.

    نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در بخش روستایی باید تمهیدات مناسب برای تحقق اقتصاد مقاومتی ایجاد شود، ادامه داد: با توجه به این بخش مزالبه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی محقق می شود.

    وی با بیان اینکه در بحث صنایع تبدیلی دچار خلاهایی هستیم، اضافه کرد: این خلاها با کار کارشناسانه قابل رفع است، استان گیلان در بحث مدیریت پسماند با توجه به گردشگرپذیر بودن استان با مشکلاتی مواجه است که باید بصورت جهادی مورد بررسی قرار گیرد.

    عباسی با تاکید بر اینکه باید به سرمایه های استان توجه ویژه شود، یادآور شد: پروژه های نیمه تمام باید حتی با تغییر کاربری و جذب سرمایه گذار به اتمام برسد، استان گیلان ظرفیت های غنی دارد اما در لایه های درونی با فقر اقتصادی و خلاهایی مواجه هستیم که با درایت مسئولین قابل حل است.

    رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه شاید از نظر برق  رسانی در استان مشکلی نداشته باشیم، خاطرنشان کرد: تاسیسات برقی استان فرسوده است که با بارش برف با مشکلات بزرگی مواجه می شویم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12837

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *