×

برای نخستین بار؛مسابقات دوچرخه‌سواری سایکل‌کراس قهرمانی کشور در رشت برگزار شد / دوچرخه‌سوار تهرانی اول شد

  • کد نوشته: 13101
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۰
  • 68 بازدید
  • ۰
  • نخستین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری سایکل‌کراس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در منطقه گردشگری روستای سقالکسار رشت برگزار شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، نخستین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری سایکل‌کراس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در منطقه گردشگری روستای سقالکسار رشت برگزار شد. در پایان مسابقات مذکور عصر امروز فراز شکری از تهران […]

    برای نخستین بار؛مسابقات دوچرخه‌سواری سایکل‌کراس قهرمانی کشور در رشت برگزار شد / دوچرخه‌سوار تهرانی اول شد
  • نخستین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری سایکل‌کراس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در منطقه گردشگری روستای سقالکسار رشت برگزار شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، نخستین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری سایکل‌کراس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در منطقه گردشگری روستای سقالکسار رشت برگزار شد.

    در پایان مسابقات مذکور عصر امروز فراز شکری از تهران به مقام نخست رسید و مهدی سهرابی از زنجان دوم شد و علی ایرانمنش از استان مرکزی در ایستگاه سوم ایستاد.

    به گزارش گیل و دیلم، رشته سایکل کراس ترکیبی از رشته‌های دوچرخه سواری کورسی و کوهستان بوده که به تازگی در ایران راه‌اندازی شده و گیلان نیز میزبان برگزاری این رشته مهیج دوچرخه‌سواری شد.

    طبق هماهنگی فدراسیون دوچرخه‌سواری، نفرات برتر رشته دوچرخه‌سواری سایکل کراس در مسابقات مذکور عضو تیم ملی سایکل کراس می‌شوند تا سال ۹۶ در مسابقات برون مرزی حضور یابند.

    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13101

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *