×

فرماندار سیاهکل: مردم در انتخابات آتی به عملکرد دولت رای خواهند داد

  • کد نوشته: 13169
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۱
  • 156 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل با بیان اینکه مردم در انتخابات آتی با توجه به قضاوتشان به عملکرد دولت رای خواهند داد،گفت: تمام تلاش ما برای برگزاری انتخابات به بهترین نحو ممکن است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس رضا اسلامی ،با اشاره به اینکه انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی در شهرستان سیاهکل پرشور و […]

    فرماندار سیاهکل:  مردم در انتخابات آتی به عملکرد دولت رای خواهند داد
  • فرماندار سیاهکل با بیان اینکه مردم در انتخابات آتی با توجه به قضاوتشان به عملکرد دولت رای خواهند داد،گفت: تمام تلاش ما برای برگزاری انتخابات به بهترین نحو ممکن است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس رضا اسلامی ،با اشاره به اینکه انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی در شهرستان سیاهکل پرشور و با حضور چشمگیر مردم برگزار شد،اظهار کرد:طبق بررسی های انجام شده انتظار شرکت چشمگیر و پرشورتر مردم سیاهکل در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آتی را داریم.

    فرماندار شهرستان سیاهکل با بیان اینکه مردم در انتخابات آتی با توجه به قضاوتشان به عملکرد دولت رای خواهند داد،گفت: تمام تلاش ما برای برگزاری انتخابات به بهترین نحو ممکن است.

    وی با اشاره به اینکه زیر ساخت های این شهرستان در بخش آب، گاز و برق از سال ۹۲ توسعه پیدا کرده است،افزود:تلاش ما بر رضایتمندی مردم است و مفتخریم که در نزد مردم از جایگاه قابل قبولی برخورداریم.

    این مقام مسئول حضور در انتخابات را وظیفه شرعی،مذهبی و ملی عنوان کرد و گفت:از مردم انتظار داریم با حضور پرشور خود در انتخابات، نهایت همکاری را برای اعتلای کشور داشته باشند.

    اسلامی با اشاره به فراهم شدن مقدمات برگزاری انتخابات در سیاهکل،خاطرنشان کرد:در راستای اجرای قانون تلاش داریم به شدت با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی مقابله کنیم.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13169

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *