×

فرماندار سیاهکل تاکید کرد: لزوم بازنگری به خسارت های ناشی از برف سنگین و رانش زمین

  • کد نوشته: 13247
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۲
  • 172 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل با اشاره به فواید اجرای پروژه احداث جاده کارخانه سیمان به اسپیلی برای شهرستان سیاهکل،گفت: ترمیم مسیر جاده اسپیلی به گولک که از میان روستاها عبور می کند در اولویت برنامه های ما قرار دارد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،مهندس رضا اسلامی در جلسه ستاد بحران شهرستان سیاهکل که با موضوع […]

    فرماندار سیاهکل تاکید کرد:  لزوم بازنگری به خسارت های ناشی از برف سنگین و رانش زمین
  • فرماندار سیاهکل با اشاره به فواید اجرای پروژه احداث جاده کارخانه سیمان به اسپیلی برای شهرستان سیاهکل،گفت: ترمیم مسیر جاده اسپیلی به گولک که از میان روستاها عبور می کند در اولویت برنامه های ما قرار دارد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،مهندس رضا اسلامی در جلسه ستاد بحران شهرستان سیاهکل که با موضوع بازنگری به خسارت های ناشی از بارش برف سنگین و رانش زمین در قسمت هایی از محور سیاهکل به دیلمان برگزار شد،اظهار کرد: این جلسه پیش نیاز جلسه حضور مدیران ارشد استانی در شهرستان سیاهکل است و تمامی دستگاه ها باید مطالبات کارشناسی شده و دقیق ارائه دهند تا بتوانیم با برنامه ریزی صحیح بهترین استفاده را از حضور این مدیران به جهت رفع مشکلات و دریافت خسارت های شهرستان داشته باشیم.

    فرماندار سیاهکل تصریح کرد:در این شهرستان بهار دیرتر و پاییز زودتر فرا می رسد و بازه زمانی ما برای عملیات و کارهای عمرانی بر خلاف دیگر شهرستان ها محدود است؛ پس باید با برنامه ریزی دقیق از اواخر فروردی ۹۶ بصورت ضربتی پروژه های عمرانی را شروع کنیم.

    وی تاکید کرد:شهرداری ها بصورت چند شیفته در این اندک زمان باقی مانده تا پایان سال جهت ترمیم آسفالت ها و رنگ آمیزی مناسب جداول همت مضاعف داشته باشند.

    این مقام مسئول با مژده دادن به مردم شهر سیاهکل،گفت: پیگیری ها و مذاکرات خوبی مضاف بر بودجه شهرداری جهت آسفالت کوچه های شهر سیاهکل در سال ۹۶ داشته ام که به محض نهایی شدن آن اطلاع رسانی می شود، تا بتوانیم اوضاع نابسامان و خرابی کوچه های این شهر را سامان دهیم.

    وی خاطرنشان کرد:تمامی مدیران ادارات مکلف هستند براساس برنامه های مدون کمیته برنامه ریزی شهرستان، بودجه ها را هزینه کنند و هیچ مدیری حق جابجایی خودسرانه بودجه ها و برنامه ها را ندارد.

    فرماندار سیاهکل ابراز کرد:نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل توانست دستور خوبی از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور جهت احداث جاده کارخانه سیمان به اسپیلی دریافت کند و بنده نیز مذاکرات خوبی را با رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان به جهت نهایی شدن این پروژه انجام داده ام.

    اسلامی با اشاره به فواید اجرای این پروژه برای شهرستان سیاهکل،گفت:ترمیم مسیر جاده اسپیلی به گولک که از میان روستاها عبور می کند در اولویت برنامه های ما قرار دارد لذا پیمانکار موشا و شرجوب شروع به کار کرده است و جهاد کشاورزی و آب منطقه ای می بایست هماهنگی های لازم را جهت هرچه اصولی تر انجام دادن این پروژه ها در اسرع وقت انجام دهند.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13247

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *