×

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان: گردشگران گیلان پسماندهای خود را مدیریت کنند

  • کد نوشته: 13529
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۶
  • 85 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: گردشگران پسماندهای خود را مدیریت کرده و آنها را در طبیعت گیلان رها نکنند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» قربانعلی محمدپور امروز با اشاره به وضعیت زیست‌محیطی گیلان اظهار کرد: زباله و پسماند معضل بزرگ گیلان بوده و در فصول گردشگری این مشکل بیشتر نمایان می‌شود. وی […]

    مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان: گردشگران گیلان پسماندهای خود را مدیریت کنند
  • مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: گردشگران پسماندهای خود را مدیریت کرده و آنها را در طبیعت گیلان رها نکنند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» قربانعلی محمدپور امروز با اشاره به وضعیت زیست‌محیطی گیلان اظهار کرد: زباله و پسماند معضل بزرگ گیلان بوده و در فصول گردشگری این مشکل بیشتر نمایان می‌شود.

    وی با بیان اینکه گردشگران و طبیعت‌گردان با محیط زیست مهربان‌تر از گذشته باشند، تصریح کرد: از تمام گردشگران و طبیعت دوستان می‌خواهیم بیش از گذشته نسبت به جمع‌آوری پسماندهای تولید شده خود احساس مسؤولیت کرده و نظافت را در چشم‌اندازهای طبیعی، جنگل‌ها و سواحل رعایت کنند.

    مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با اشاره به اینکه حجم زیاد تولید زباله در شأن مردم ایران نیست، گفت: پیش‌بینی می‌شود در نوروز ۹۶ بیش از سه میلیون مسافر به گیلان سفر کنند و انتظار می‌رود گردشگران پسماندهای خود را مدیریت کرده و آنها را در طبیعت رها نکنند.

    وی بی‌توجهی گردشگران نسبت به پسماند را موجب انبوه زباله در دامن طبیعت دانست و خاطرنشان کرد: اگر مدیریت مناسبی در پسماند زباله صورت نگیرد تعطیلات جز انبوهی از باله‌های نابه‌جا برای گیلان نخواهد بود.
    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13529

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *