×

فرماندار املش: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضروری است

  • کد نوشته: 13602
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۶
  • 75 بازدید
  • ۰
  • فرماندار املش همدلی، همسویی و مشارکت حداکثری در انتخابات را ضروری دانست. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، یونس محمودی عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان با تبریک فرا رسیدن عید نوروز از برنامه‌ها، تلاش و سیاست‌های تدوین شده دولت، مدیران کل و مسؤولان قدردانی کرد. فرماندار املش این شهرستان را از امن‌ترین […]

    فرماندار املش: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضروری است
  • فرماندار املش همدلی، همسویی و مشارکت حداکثری در انتخابات را ضروری دانست.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، یونس محمودی عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان با تبریک فرا رسیدن عید نوروز از برنامه‌ها، تلاش و سیاست‌های تدوین شده دولت، مدیران کل و مسؤولان قدردانی کرد.

    فرماندار املش این شهرستان را از امن‌ترین شهرستان‌های گیلان دانست و تصریح کرد: املش در ابعاد مختلف حائز رتبه‌های نخست بوده و بازخوانی مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به گذشته‌ها یک حرکت رو به تعالی بوده و ما مدیران طبق مکتب اخلاق باید همواره نفس خود را مورد عتاب قرار دهیم و اخلاق خود را به خوبی مراقبت و از نفوذ دشمن حفظ کرده و کارهای خود را محاسبه کنیم.

    وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در اردیبهشت ماه سال ۹۶ افزود: همه باید در این رخداد مهم ملی که می‌تواند مسایل جهانی را تحت تاثیر قرار دهد همکاری، همدلی، همسویی و مشارکت حداکثری داشته باشیم.

    محمودی مردم‌سالاری دینی را از مهم‌ترین مؤلفه‌های قانون اساسی کشور خواند و تصریح کرد: زیرساخت تفکر اجرایی ما باید مبتنی بر تحکیم مناسبات ملت با دولت و دولت با ملت باشد.

    وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی از مرداد ماه سال جاری با وحدت عمل و فعالیت بسیار خوب کمیته‌های اقتصاد مقاومتی املش پیگیری شد، گفت: املش در اقتصاد مقاومتی نسبت به شهرستان‌های گیلان رتبه نخست را کسب کرده و لازم است تا کارکردهای صورت گرفته دولت توسط مدیران به مردم منعکس شود.

    فرماندار املش یکی از رموز موفقیت دولت را در تعامل با ملت خواند و گفت: همه باید تلاش کنیم با بیان عملکردهای خوب دولت مردم را امیدوار کرده و به مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق شوند و با حسن اجرای انتخابات سلامت و امنیت انتخابات را فراهم کتیم.

    * شخم زمستانه بیش از ۹۷ درصد شالیزارهای املش

    محمودی با اشاره به اینکه املش دارای بیش از سه هزار و ۵۰۰ هکتار شالیزار است، افزود: بیش از ۹۷ درصد شالیزارهای این شهرستان زیر شخم زمستانه رفته است.

    وی با اشاره به فرا رسیدن بهار و استقبال املش از مسافران نوروزی اظهار کرد: عابر بانک‌ها مجهز، گشت‌های بازرسی در حوزه بهداشتی و درمانی، رستوران‌ها، تنظیم بازار و کشیک‌های نانوایی‌ها و … فعال شوند.

    فرماندار املش گران‌فروشی و کم‌فروشی را از مهم‌ترین جرایم دینی و شرعی خواند و افزود: مسؤولان تلاش کنند تا مسافران و مهمانان نوروزی در ایام تعطیلات مشکلی نداشته باشند و با خاطری خوش شهرستان ما را ترک کنند.

    وی به افزایش ۶۰ درصدی تولید برگ سبز چای در کشور اشاره کرد و گفت: املش در تولید چای کشور رتبه نخست را دارا بوده و تاکنون ۵۰ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران شهرستان پرداخت شده و ۶۰۰ میلیون تومان از مطالبات مردم باقی مانده که امیدواریم هر چه سریع‌تر با همکاری نوبخت، استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باقی مانده مطالبات چایکاران پرداخت شود.

    * پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در املش

    محمودی به تولید چای با کیفیت و برندسازی آن تأکید کرد و گفت: حرکت نوین تولیدی و اقتصادی در املش صورت گرفته و به ۴۰ نفر از متقاضیان در حوزه‌های تولیدی، اقتصادی، دامداری، چای و… در راستای اقتصاد مقاومتی ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
    وی از اختصاص ۸۶۳ میلیون تومان به صندوق کارآفرینی املش در قالب تسهیلات مشاغل خانگی، خود اشتغالی، دانش‌بنیان و تولید خبر داد و خاطرنشان کرد: تسهیلات بانکی صندوق کارآفرینی املش در سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است.

    فرماندار املش با اشاره به احداث ۱۱ فقره استخر ماهی با ۱۶۵ میلیون تومان اعتبار در این شهرستان خاطرنشان کرد: وحدت، وفاق و همدلی مسؤولرن رویکرد شهرستان بوده و ایجاد ثبات اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری زیر هشت درصد، ارتباط و ایجاد تعامل ایران با جهان، ترددهای سیاسی و اقتصادی از مواضع نظام و انقلاب اسلامی است.
    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13602

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *