×

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد: ورود ۶۰ هزار خودرو به گیلان

  • کد نوشته: 13733
  • ۱۳۹۵-۱۲-۳۰
  • 113 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راه گیلان از ورود ۶۰ هزار و ۷۴۴ خودرو از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون به این استان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حسین محمدپور با اشاره به ورود خودروهای بسیار از طرف جنوب به شمال در آزادراه قزوین ـ رشت به گیلان اظهار کرد: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون […]

    رئیس پلیس راه گیلان خبر داد: ورود ۶۰ هزار خودرو به گیلان
  • رئیس پلیس راه گیلان از ورود ۶۰ هزار و ۷۴۴ خودرو از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون به این استان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حسین محمدپور با اشاره به ورود خودروهای بسیار از طرف جنوب به شمال در آزادراه قزوین ـ رشت به گیلان اظهار کرد: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون تعداد ۶۰ هزار و ۷۴۴ خودرو وارد استان شده است.

    وی، ترافیک تمام محورهای مواصلاتی گیلان را روان عنوان کرد و افزود: رانندگان توجه کافی به جلو داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند زیرا یکی از دلیل‌های اصلی تصادفات عامل سرعت غیر مجاز و تخطی از سرعت مطمئنه در استان است.

    رئیس پلیس راه گیلان در ادامه با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ۲۵ اسفندماه جاری در جاده‌های استان آغاز شده و تا ۱۴ فروردین‌ماه سال ۹۶ ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به ورود بسیار گردشگران به گیلان، عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح محدودیت ترافیکی در تمام آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و محورهایی که در آنها محدودیت‌های ترافیکی اعلام شده، ممنوع است.

    محمدپور، عبور و مرور انواع تریلر و کامیون در تمام محورهای برون‌شهری گیلان را ممنوع خواند و بیان کرد: تریلرهای حمل مواد سوختی و فاسدشدنی از محدودیت مذکور مستثنا هستند.

    وی، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده‌های برون‌شهری را در روز ۱۳ فروردین‌ماه سال ۹۶ ممنوع عنوان کرد و گفت: ایام نوروز رعایت قوانین از طرف رانندگان موجب کاهش حوادث می‌شود.
    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13733

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *