×

در بازدید از ستاد انتخابات رشت مطرح شد: ستاد انتخابات شهرستان رشت بسیار پویا است/ تقدیر استاندار گیلان از عملکرد فرماندار رشت

  • کد نوشته: 13884
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۳
  • 120 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان صبح امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان رشت، عملکرد این ستاد را پویا و قابل تقدیر عنوان کرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدعلی نجفی صبح امروز در جمع فرمانداران گیلان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی مربوط به یک سال و یک دولت نیست. استاندار گیلان افزود: رویکرد رئیس جمهور […]

    در بازدید از ستاد انتخابات رشت مطرح شد: ستاد انتخابات شهرستان رشت بسیار پویا است/ تقدیر استاندار گیلان از عملکرد فرماندار رشت
  • استاندار گیلان صبح امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان رشت، عملکرد این ستاد را پویا و قابل تقدیر عنوان کرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدعلی نجفی صبح امروز در جمع فرمانداران گیلان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی مربوط به یک سال و یک دولت نیست.

    استاندار گیلان افزود: رویکرد رئیس جمهور و دولت در همین راستا بوده و توفیقات خوبی در چندین ماهی که متولی این امر بوده داشته است و آمار و ارقام گویای این واقعیت است.

    نجفی با بیان اینکه تورم بالای ۴۰ درصد را به زیر ده درصد رساندن کار سنگینی است، گفت: این امر مدتی رکود را با خود به همراه خواهد داشت.

    وی با مهم و پر اهمیت خواندن انتخابات پیش رو از زحمات رئیس ستاد انتخابات استان و فرمانداران تشکر کرد و افزود: در ستاد انتخابات و فرمانداری رشت همه چیز بسیار مناسب و پویا است.

    استاندار گیلان با تاکید بر اینکه همه باید در صحنه حضور داشته باشند و رقابت کنند بیان داشت: تاکید ما بر متن صریح قانون است و اعمال سلیقه و اندیشه خاص را در روند انتخابات نداریم.

    نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه اگر تبعیض و رقابت ناسالم وجود داشته باشد دشمنی ها به وجود می آید گفت:استعلامات بر اساس قانون انجام شود و از هرگونه تصمیم سلیقه ای و موردی پرهیز شود.

    نجفی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنند شرایطی ایجاد شود که مردم احساس کنند رأی شان اثرگذار است اظهار کرد: دوماه پیش رو را باید با صبر و تدبیر و امید طی کنیم .

    استاندار گیلان آمار ۴ سال دولت یازدهم را نسبت به دولت گذشته در گیلان بسیار قابل دفاع عنوان کرد و بیان داشت: گیلان در شرایطی میزبان ریاست جمهور خواهد بود که تلاش های صورت گرفته نسبت به گذشته بارز و قابل دفاع است.
    منبع:ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13884

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *