×

فرماندار سیاهکل عنوان کرد: استقبال خوب مسافران نوروزی گیلان از سیاهکل

  • کد نوشته: 14072
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۶
  • 182 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل با تاکید بر اینکه شاهد رشد ۱۵ درصدی مسافران نوروزی را در قیاس با مدت مشابه سال گذشته هستیم، تصریح کرد: مسافران استقبال خوبی از سیاهکل صورت داده اند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» و به نقل از روابط عمومی فرماندار سیاهکل، مهندس رضا اسلامی در جمع خبرنگاران، در مورد میزان […]

    فرماندار سیاهکل عنوان کرد:  استقبال خوب مسافران نوروزی گیلان از سیاهکل
  • فرماندار سیاهکل با تاکید بر اینکه شاهد رشد ۱۵ درصدی مسافران نوروزی را در قیاس با مدت مشابه سال گذشته هستیم، تصریح کرد: مسافران استقبال خوبی از سیاهکل صورت داده اند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» و به نقل از روابط عمومی فرماندار سیاهکل، مهندس رضا اسلامی در جمع خبرنگاران، در مورد میزان حضور مسافران نوروزی در این شهرستان، اظهار کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از شهرستان سیاهکل در تعطیلات نوروز صورت گرفته است.

    فرماندار سیاهکل با تاکید بر اینکه شاهد رشد ۱۵ درصدی مسافران نوروزی را در قیاس با مدت مشابه سال گذشته هستیم، تصریح کرد: مسافران استقبال خوبی از سیاهکل صورت داده اند.

    وی با اشاره به بارش شدید برف در ارتفاعات شهرستان سیاهکل، اضافه کرد: میزان بارش ها به بیش از ۳۰ تا ۴۰ سانتیمتر رسیده است.

    این مقام مسئول با بیان این مطلب که میزان بارش برف در دیلمان به یک متر رسیده است، تصریح کرد: تعطیلات نوروزی برفی را در سال ۹۶ سپری می کنیم.

    مهندی اسلامی با ابراز امیدواری از اینکه مسافران نوروزی ساعات خوبی را در این شهرستان بگذرانند، خاطرنشان کرد: دستگاه های خدمات رسان در قالب ستاد نوروزی فعال هستند و مشغول خدمات رسانی به مردم می باشند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14072

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *