×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: لاهیجان – آستانه؛ پرترددترین محور گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته

  • کد نوشته: 14077
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۶
  • 145 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان بیشترین میزان ورودی را از طریق محور رامسر – چابکسر با میزان تردد ۳۲ هزار و ۷۴ وسیله نقلیه و پس از آن محور آزادراه قزوین – لوشان با میزان تردد ۳۰ هزار و ۳۱ وسیله نقلیه عنوان کرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» […]

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد:  لاهیجان – آستانه؛ پرترددترین محور گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان بیشترین میزان ورودی را از طریق محور رامسر – چابکسر با میزان تردد ۳۲ هزار و ۷۴ وسیله نقلیه و پس از آن محور آزادراه قزوین – لوشان با میزان تردد ۳۰ هزار و ۳۱ وسیله نقلیه عنوان کرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس محمدرضا نازک کار با اشاره به گزارش تردد طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، اظهار کرد: ۷۶ هزار و ۵۵۹ وسیله نقلیه طی ۲۴ ساعت گذشته وارد استان و ۸۰ هزار و ۱۹۵ وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان بیشترین میزان ورودی را از طریق محور رامسر – چابکسر با میزان تردد ۳۲ هزار و ۷۴ وسیله نقلیه و پس از آن محور آزادراه قزوین – لوشان با میزان تردد ۳۰ هزار و ۳۱ وسیله نقلیه عنوان کرد.

    وی اضافه کرد: در محور رامسر – چابکسر طی ۲۴ ساعت گذشته ساعات اوج تردد بین ساعات ۱۳ الی ۱۴ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ بامداد صورت پذیرفته است.

    این مقام مسئول تصریح کرد: در محور آزادراه قزوین – لوشان نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ساعات اوج تردد بین ساعات ۱۳ الی ۱۴ و کمترین تردد بین ساعات ۵ الی ۶ انجام شده است.

    نازک کار گفت: براساس آخرین آمار دریافتی از ۳۷ دستگاه ترددشمار در استان طی مدت مذکور محور لاهیجان – آستانه اشرفیه با ۴۳ هزار و ۷۹۴ وسیله نقلیه پرترددترین محور استان بوده و پس از آن محور آستانه اشرفیه – لاهیجان با ۴۳ هزار و ۶۸۷ وسیله در رتبه دوم از نظر میزان تردد در استان قرار داشته است.

    مدیرکل راهداری گیلان با بیان اینکه استان گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته از نظر نرخ جریان تردد با تعداد ۸۵۸ وسیله نقلیه پنجمین استان پرتردد کشور بوده است، خاطرنشان کرد: ساعات اوج تردد طی مدت مذکور در کل محورهای استان بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۵ الی ۶ صورت گرفته است. همچنین متوسط سرعت وسائل نقلیه در ساعت اوج ۷۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14077

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *