×

رئیس منابع طبیعی لاهیجان خبر داد: پیشگیری از تصرف اراضی ملی در لاهیجان

  • کد نوشته: 14124
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۷
  • 136 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لاهیجان گفت: با توجه به اقدام غیر قانونی یکی از اهالی این شهرستان درخصوص تصرف قطعه زمینی از اراضی ملی ماموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی نسبت به از بین بردن آثار تصرف اقدام نمودند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس مهدی پورمیرزایی از پیشگیری از تصرف اراضی […]

    رئیس منابع طبیعی لاهیجان خبر داد:  پیشگیری از تصرف اراضی ملی در لاهیجان
  • رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لاهیجان گفت: با توجه به اقدام غیر قانونی یکی از اهالی این شهرستان درخصوص تصرف قطعه زمینی از اراضی ملی ماموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی نسبت به از بین بردن آثار تصرف اقدام نمودند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس مهدی پورمیرزایی از پیشگیری از تصرف اراضی ملی در شهرستان لاهیجان خبر داد و اظهار کرد: در پی گزارش واصله از همیاران طبیعت، مبنی بر اقدام غیر قانونی احدی از ساکنان روستای رجب سرا از توابع شهرستان لاهیجان رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار یگان حفاظت شهرستان قرار گرفت و با اعزام اکیپ عملیاتی نسبت به اجرای قانون اقدام شد.

    رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لاهیجان گفت: با توجه به اقدام غیر قانونی یکی از اهالی درخصوص تصرف قطعه زمینی از اراضی ملی به مساحت بیش از یک هزار مترمربع ماموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی پس از رسیدگی به موضوع در اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون ملی شدن جنگل ها و مراتع کشور نسبت به از بین بردن آثار تصرف و برگشت عرصه به حالت طبیعی و اولیه اقدام نمودند.

    وی تصریح کرد: تمامی ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در ایام تعطیلات نوروز آماده باش بوده و به منظور جلوگیری از هرگونه تخریب، تصرف و پیشگیری از وقوع حریق های احتمالی در مناطق جنگلی با تشکیل اکیپ های گشت و مراقبت به انجام وظیفه مشغول می باشند.

    پورمیرزایی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم طبیعت دوست، عنوان کرد: اطلاع رسانی به موقع و سریع در خصوص موارد مرتبط با حوزه فعالیت ها و مسئولیت حافظان انفال الهی از طریق پل ارتباطی ۱۵۰۴ می تواند موجب کاهش خسارت ها و پیشگیری از بسیاری تخلفات در عرصه های جنگلی استان باشد.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14124

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *