×

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان: بهره مندی بیش از ۲۰۴ هزار نفر از خدمات هلال احمر در گیلان

  • کد نوشته: 14127
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۷
  • 63 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از بهره مندی بیش از ۲۰۴ هزار مسافر در دور اول سفرهای نوروزی خبر داد و افزود: این تعداد از مسافرین با حضور در پست های ایمنی و سلامت از خدمات این بهداشتی، اجتماعی و آموزشی جمعیت برخوردار شدند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،مهدی ولی پور مدیرعامل […]

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:  بهره مندی بیش از ۲۰۴ هزار نفر از خدمات هلال احمر در گیلان
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از بهره مندی بیش از ۲۰۴ هزار مسافر در دور اول سفرهای نوروزی خبر داد و افزود: این تعداد از مسافرین با حضور در پست های ایمنی و سلامت از خدمات این بهداشتی، اجتماعی و آموزشی جمعیت برخوردار شدند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: با شروع طرح های نوروزی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان دور اول سفرها امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۷۲ حادثه متفاوت حاضر شدند و به ۷۸ نفر حادثه دیده امدادرسانی کردند.

    وی گفت:در دور اول سفر های نوروزی از بهره مندی بیش از ۲۰۴ هزار مسافر خبر داد و افزود: این تعداد از مسافرین با حضور در پست های ایمنی و سلامت از خدمات این بهداشتی، اجتماعی و آموزشی جمعیت برخوردار شده و ۱۸۵ هزار بروشور، لوح فشرده، نقشه و مطالب آموزشی دریافت کردند.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد:نسبت به سال گذشته از نظر نیرو ۸۷ درصد افزایش ظرفیت نیرو داریم و از لحاظ خودروهای امدادی ۲۴ درصد افزایش داشتیم.

    ولی پور خاطرنشان کرد:در قالب طرح امداد و نجات ۲۴ پایگاه سیار و موقت در کنار ۱۶ شعبه هلال احمر در استان گیلان با امدادگران آموزش دیده به مردم خدمات ارائه می‌دهند.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14127

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *