×

دکتر روحانی: چشم امید مردم و مسافرین به جمعیت هلال احمر است

  • کد نوشته: 14276
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۰
  • 105 بازدید
  • ۰
  • رییس جمهور گفت:چشم امید مردم در حوادث و سوانح همچنین ایجاد دلگرمی و آرامش مسافران در شهرهای کشور به این جمعیت مردمی است . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،دکتر حسن روحانی و هیات همراه در بازید از پست های نوروزی هلال احمر گیلان،اظهار کرد:جمعیت هلال احمر رسالت جهانی دارد و خدماتش فراتر از […]

    دکتر روحانی: چشم امید مردم و مسافرین به جمعیت هلال احمر است
  • رییس جمهور گفت:چشم امید مردم در حوادث و سوانح همچنین ایجاد دلگرمی و آرامش مسافران در شهرهای کشور به این جمعیت مردمی است .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،دکتر حسن روحانی و هیات همراه در بازید از پست های نوروزی هلال احمر گیلان،اظهار کرد:جمعیت هلال احمر رسالت جهانی دارد و خدماتش فراتر از مرزها به آسیب دیدگان و افراد بحران زده ارایه می شود که پشتوانه بسیار خوب و قابل اعتمادی برای مردم است .

    وی افزود:حضور هلال احمر در پست های امدادی و راهنمای مسافران در ایام عید تاثیر بسیارخوبی دارد که مردم با دیدن آنان در کنار خودآرامش بیشتری داشته و به تفریح و دید و بازدید بپردازند .

    رییس جمهور خاطرنشان کرد:حضور جوانانی که داوطلبانه در این پست ها به همنوعان خود خدمات ارایه می دهند شایسته تقدیر است.

    دکتر روحانی با اشاره به حادثه خیز بودن کشور ما گفت:جمعیت هلال احمر نهادی است که در زمان سختی ها و بحران همراه و چشم امید مردم بوده که باید با تقویت این نهاد بزرگ بشر دوست بتوانیم کشوری آماده در برابر حوادث داشته باشیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14276

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *