×

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد؛ تردد حدود ۲۰ میلیون وسیله نقلیه در گیلان / لنگرود‌ـ لاهیجان پرترددترین محور گیلان

  • کد نوشته: 14304
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۱
  • 69 بازدید
  • ۰
  • مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از تردد حدود ۲۰ میلیون وسیله نقلیه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در این استان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»محمدرضا نازک‌کار امروز با اشاره به تردد خودروهای مسافران نوروزی در جاده‌های گیلان اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود ۲۰ میلیون […]

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد؛ تردد حدود ۲۰ میلیون وسیله نقلیه در گیلان / لنگرود‌ـ لاهیجان پرترددترین محور گیلان
  • مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از تردد حدود ۲۰ میلیون وسیله نقلیه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در این استان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»محمدرضا نازک‌کار امروز با اشاره به تردد خودروهای مسافران نوروزی در جاده‌های گیلان اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود ۲۰ میلیون وسیله نقلیه در گیلان تردد داشته است.

    وی محور لنگرود‌ـ‌لاهیجان را پرترددترین محورها در مدت مذکور خواند و تصریح کرد: در محور لنگرود‌ـ‌لاهیجان ۶۴۶ هزار و ۹۷۶ وسیله نقلیه تردد داشته که بیشترین حجم تردد بوده است.

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان تعداد وسیله نقلیه ورودی به این استان طی مدت مذکور را یک‌میلیون و ۱۳۶ هزار و ۶۴۶ وسیله نقلیه عنوان کرد و گفت: در این مدت ۹۱۶ هزار و ۹۰۴ وسیله نقلیه از گیلان خارج شدند.

    وی بیشترین محور ورودی را مسیر قزوین‌ـ‌لوشان ذکر کرد و گفت: طبق آمار از ۳۷ دستگاه تردد شمار گیلان، محور رامسر‌ـچابکسر نیز دومین محور ورودی وسیله نقلیه به این استان بوده است.

    نازک‌کار گیلان را به لحاظ نرخ جریان تردد وسیله نقلیه پنجمین استان و از نظر تعداد ورود و خروج جزو چهارمین استان پرتردد کشور دانست.

    منبع: فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14304

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *