×

بارش باران تا اواسط هفته در گیلان ادامه دارد

  • کد نوشته: 14362
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۲
  • 155 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت: بارش باران تا اواسط هفته در گیلان ادامه دارد و از امروز تا روز دوشنبه با توجه به کاهش دما بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی […]

    بارش باران تا اواسط هفته در گیلان ادامه دارد
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت: بارش باران تا اواسط هفته در گیلان ادامه دارد و از امروز تا روز دوشنبه با توجه به کاهش دما بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه پرفشار به منطقه است. بر این اساس تا اواسط هفته شرایط برای ابرناکی،مه آلود بودن هوا،بارندگی،وزش باد،احتمال رعدو برق مهیا است.

    وی ادامه داد: از روز شنبه با توجه به کاهش دما بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.

    غلامی اضافه کرد:هوای گیلان برای روز شنبه ابری و مه آلود، در بعضی نقاط بارندگی و وزش باد و برای روز یکشنبه و دوشنبه ابری و مه آلود، در بعضی ساعات بارندگی و وزش باد گاهی شدید ارتفاعات بارش برف و طی عصروشب دوشنبه کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی می شود.

    وی تاکید کرد:بیشترین مقدار بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته از ماسوله با ۱۵ و جیرنده با ۱۳ میلیمتر به ثبت رسیده است و دمای سطح جلگه بین ۷ تا ۹ درجه سلسیوس و ارتفاعات بین ۲ تا ۳ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14362

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *