×

جدایی رضاییان از پرسپولیس قطعی شد

  • کد نوشته: 14433
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۴
  • 286 بازدید
  • ۰
  • باشگاه پرسپولیس اعلام کرد رامین رضاییان می‌تواند تیم آینده‌اش را انتخاب کند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، پس از جلسه امروز طاهری با رامین رضاییان، سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد رضاییان می‌تواند باشگاه آینده‌اش را انتخاب کند. سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما از صبح دو جلسه را برای موضوعات مختلف برگزار کردیم […]

    جدایی رضاییان از پرسپولیس قطعی شد
  • باشگاه پرسپولیس اعلام کرد رامین رضاییان می‌تواند تیم آینده‌اش را انتخاب کند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، پس از جلسه امروز طاهری با رامین رضاییان، سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد رضاییان می‌تواند باشگاه آینده‌اش را انتخاب کند.

    سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما از صبح دو جلسه را برای موضوعات مختلف برگزار کردیم که جلسه اول با هیات مدیره به منظور هماهنگی برای فروش بلیت‌ها و همچنین خروج هواداران از ورزشگاه بود. جلسه دوم از زمان رسیدن برانکو به باشگاه بود که از حدود ساعت ۲ برگزار شد. در این جلسه رامین رضاییان نیز حضور داشت و ما با او در رابطه با این مسئله صحبت کردیم که ایشان در بحث فنی کمی مشکل دارد و باید شرایط انتقالش به باشگاه دیگر را فراهم کنیم تا بتواند تمرین‌هایش را در آن باشگاه ادامه دهد.

    سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره قطع همکاری با رضاییان ادامه داد: این امکان میسر نشد که ما کارمان را با او ادامه دهیم و او باید برای رفتن به تیم‌های دیگر روال قانونی را طی کند و پس از فسخ قرارداد با باشگاه ما می‌تواند در هر تیمی که خواست به میدان برود.

    او در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید با پادرمیانی بعضی از بزرگان باشگاه رضاییان بتواند باز هم برای پرسپولیس بازی کند گفت: از قبل هم این مباحث وجود داشت و فضاسازی شده بود که این اتفاق بیفتد اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که این امکان میسر نشد.

    طاهری همچنین درباره احتمال کسر امتیاز از پرسپولیس در ادامه فصل گفت: یکی از پرونده‌هایی که در جریان است، پرونده شکایت مانوئل ژوزه است. چند وقت پیش حکم ابتدایی این پرونده آمده بود و ما تقاضای داوری کردیم. از هر دو طرف نمایندگانی در جلسه حاضر شدند و استنادات خود را ارائه کردند. الان هم منتظریم رایی که صادر می‌شود به سود منافع پرسپولیس باشد. ضمن اینکه خودمان را آماده می‌کنیم که اگر خدای نکرده رای علیه باشگاه بود، بتوانیم از خودمان دفاع کنیم.

    سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره تغییر ناگهانی رای کمیته انضباطی مبنی بر بدون تماشاگر بودن بازی پرسپولیس و نفت آبادان گفت: امروز یکی از عزیزان در کمیته‌های قضایی فدراسیون چیزی گفت که ناراحت شدم. از باشگاه پرسپولیس هم کسی قصد بی‌احترامی به این عزیزان را نداشته است. بحث قضاوت خیلی مقدس است و همه باید به آن احترام بگذارند اما استناد من به صحبت مسئول کمیته استیناف بود. ما هم معتقدیم که بازی بدون تماشاگر زیبایی ندارد و حضور هواداران به مسابقه روح می‌بخشد. ما باید مثل کشورهای صاحب فوتبال کاری کنیم که بتوانیم با شماره‌دار کردن صندلی‌ها، از این بی‌انضباطی‌ها جلوگیری کنیم و در صورت بروز مشکل بتوانیم تشخیص دهیم که بی‌انضباطی از طرف چه کسی بوده است.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14433

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *