×

در چهاردهمین روز از سال ۹۶ ؛ بارش برف دیلمان را سفیدپوش کرد/ بارش برف درارتفاعات گیلان

  • کد نوشته: 14454
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۴
  • 211 بازدید
  • ۰
  • بارش برف در چهاردهمین روز از سال ۹۶ ارتفاعات گیلان از جمله دیلمان سیاهکل را سفیدپوش کرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، بارش برف در چهاردهمین روز از سال جدید منطقه دیلمان را سفیدپوش کرد و تعدادی از مسافران در برف گرفتار شدند و نیروهای انتظامی و راهداری بخش دیلمان به مسافران امدادرسانی […]

    در چهاردهمین روز از سال ۹۶ ؛  بارش برف دیلمان را سفیدپوش کرد/ بارش برف درارتفاعات گیلان
  • بارش برف در چهاردهمین روز از سال ۹۶ ارتفاعات گیلان از جمله دیلمان سیاهکل را سفیدپوش کرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، بارش برف در چهاردهمین روز از سال جدید منطقه دیلمان را سفیدپوش کرد و تعدادی از مسافران در برف گرفتار شدند و نیروهای انتظامی و راهداری بخش دیلمان به مسافران امدادرسانی کردند.

    فرمانده پلیس راه گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت جاده‌های این استان اظهار کرد: اکنون ترافیک و عبور و مرور خودروها در محورهای گیلان عادی است.

    حسین محمدپور با بیان اینکه در منطقه کوهین قزوین‌ـ رشت بارش برف گزارش شده است، افزود: توصیه می‌شود رانندگان برای تردد در این محور و دیگر محورهای کوهستانی گیلان زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

    وی با اشاره به اینکه در جلگه بارندگی داریم، گفت: با توجه به لغزندگی سطح جاده‌های گیلان از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط رانندگی و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

    فرمانده پلیس راه گیلان از تداوم اعمال محدودیت ترافیکی در محور رشت‌ـ قزوین و بالعکس خبر داد و بیان کرد: این محدودیت تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد و از تردد خودروهای سنگین و باربری جلوگیری می‌شود.

    به گفته وی، محور پونل به خلخال از دو ماه پیش تاکنون به دلیل بارش برف و ریزش کوه همچنان مسدود است.

    به گزارش گیل و دیلم، سامانه هوای بارشی که از ۱۲ فروردین وارد گیلان شد همچنان در حال فعالیت بوده و هوای این استان حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش دما دارد و در جلگه بارندگی و ارتفاعات بارش برف است.

    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14454

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *