×

امیر جانبازی در همایش رای اولی ها : نگاه منطقه به حضور شما در انتخابات دوخته شده است

  • کد نوشته: 14569
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۷
  • 159 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر ؛ امیر جانبازی رودسری ، فرماندار شهرستان رودسر در همایش رأی اولی های شهرستان رودسر گفت ؛ برگزاری چنین همایش هایی ، تلاش در راستای برنامه ریزی برای جلب مشارکت عمومی و تحقق حضور حداکثری در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه […]

    امیر جانبازی در همایش رای اولی ها : نگاه منطقه به حضور شما در انتخابات دوخته شده است
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر ؛ امیر جانبازی رودسری ، فرماندار شهرستان رودسر در همایش رأی اولی های شهرستان رودسر گفت ؛ برگزاری چنین همایش هایی ، تلاش در راستای برنامه ریزی برای جلب مشارکت عمومی و تحقق حضور حداکثری در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه می باشد . ایشان با تأکید بر نقش مؤثر رأی اولی ها در ساخت آینده کشور ، حضور آگاهانه و با شناخت کامل این عزیزان در انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مهم و سرنوشت ساز دانستند .

    جانبازی رودسری اشاعه و تقویت روحیه پرسشگری در کشور را از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید بر شمرد و با اشاره به ابلاغ منشور حقوق شهروندی توسط رئیس جمهور گفت: جناب آقای دکتر روحانی بر اساس قولی که داده بودند منشور حقوق شهروندی را تدوین ، تبیین و ابلاغ نمودند و این حق من و شماست که به حقوق خود به عنوان شهروند ایران اسلامی واقف باشیم و بدانیم چگونه زندگی کنیم ، در عالم سیاست چگونه حرف بزنیم و قدم برداریم و گفتار و رفتار ما باید چگونه باشد . این حق دانش آموز و دانشجوی ما است که از آینده خود مطلع گردد و بداند که چگونه برای آینده خود برنامه ریزی نماید .

    فرماندار شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود به دغدغه های مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم درخصوص ایجاد اشتغال اشاره نمود و گفت : همه مسئولین باید تمام تلاش خود را صرف ایجاد اشتغال در کشور نمایند .

    نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر تلاش های دولت تدبیر و امید در جهت کاهش نرخ رشد تورم را نتیجه بخش دانست و گزارش ها و آمار های سازمان های جهانی در تأیید تک رقمی شدن نرخ تورم و کاهش آن تا ۹ درصد را مؤید این موفقیت عظیم دولت برشمرد و گفت : صندوق بین المللی پول رسما اعلام نموده است که دولت یازدهم نگذاشت که ایران چون ونزوئلا بشود .

    وی در ادامه با مقایسه روند رشد اقتصادی و تورم بین دو کشور ایران و ونزوئلا که قبل از آغاز بکار این دولت شرایطی مشابه داشتند ، اضافه کرد ؛ در شرایطی که کشور ونزوئلا تورم ۸۰۰ درصدی را تجربه می کند ارتقاء رشد اقتصادی ایران از منفی ۸ / ۶ به ۷ درصد و کاهش نرخ رشد تورم به ۹ درصد به بهترین شکل گویای توفیقات دولت تدبیر و امید در حوزه های اقتصادی می باشد . تا حدی که صندوق بین المللی پول طی نامه ای از دولت یازدهم به جهت این رشد چشمگیر اقتصادی تشکر نمود .

    فرماندار شهرستان رودسر خاطر نشان کرد : در دی ماه سال ۹۲ مقام معظم رهبری فرمان اقتصاد مقاومتی را ابلاغ نمودند و رئیس جمهور محترم در همین راستا دستور تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را صادر و ستاد یاد شده به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد و به حمدا… روند خوبی را در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی طی می کند.

    جانبازی در ادامه سخنان خود به روند افزایش حقوق کارمندان و کارگران در سنوات گذشته اشاره نمود و افزود : در دولت های گذشته تورم را کم و زیاد تجربه کردیم . در تورم با نرخ ۲۵ درصد افزایش حقوق ۱۰ تا ۱۲ درصدی را شاهد بودیم و در تورم با نرخ ۴۰ تا ۴۲ درصد افزایش حقوق ۱۷ درصدی را داشتیم اما در تورم با نرخ ۹ درصد ما شاهد افزایش حقوق ۱۲ درصدی می باشیم و این تلاش مدبرانه و برنامه ریزی شده دولت تدبیر و امید را نشان می دهد .

    وی در بخش دیگری از سخنانش به بیان توصیه های مقام معظم رهبری درباره اجرای انتخابات پرداخت و مواردی چون برگزاری انتخابات براساس قوانین و مقررات ، تلاش در جهت ارتقاء امنیت انتخابات و جلب مشارکت حداکثری مردم را از تأکیدات مدام معظم له عنوان نمود .

    جانبازی با اشاره به حساسیت های منطقه ای بیان داشت : نگاه منطقه به ویژه همسایگان پیرامونی به حضور شما در عرصه انتخابات دوخته شده است ، بنابراین باید تلاش کنیم تا با ترغیب مردم ، زمینه ساز حضور حداکثری شویم .

    وی تصریح کرد : خدا را شاکریم که کشور ما یکی از امن ترین کشورهای دنیاست و با حضور پرشور و مشارکت عمومی بالا تلاش خواهیم کرد تا تداوم امنیت کشور خود را تضمین نمائیم .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14569

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *