×

استاندار گیلان: ظرفیت کارخانه‌های کمپوست استان گیلان به ۷۰۰ تن افزایش یافت

  • کد نوشته: 14773
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۱
  • 114 بازدید
  • ۰
  • محمدعلی نجفی صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه مشکلات زیست محیطی استان گیلان در جریان جلسه‌ای در سازمان برنامه و بودجه بررسی شد اظهار داشت: مدیریت پسماند گیلان و طرح احیای تالاب بین المللی انزلی از مهم‌ترین بحث‌های جلسه مذکور بوده است. استاندار گیلان گفت: در جلسه مذکور مصوب شد از […]

    استاندار گیلان: ظرفیت کارخانه‌های کمپوست استان گیلان به ۷۰۰ تن افزایش یافت
  • محمدعلی نجفی صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه مشکلات زیست محیطی استان گیلان در جریان جلسه‌ای در سازمان برنامه و بودجه بررسی شد اظهار داشت: مدیریت پسماند گیلان و طرح احیای تالاب بین المللی انزلی از مهم‌ترین بحث‌های جلسه مذکور بوده است.

    استاندار گیلان گفت: در جلسه مذکور مصوب شد از محل تسهیلات بانکی، صندوق توسعه ملی و ردیف‌های متفرقه عمران شهری و فناوری‌های نوین به‌عنوان طرح تشویق بخش خصوصی به ویژه بخش‌هایی که در حوزه پسماند فعالیت می‌کنند امکانات در اختیار آن‌ها قرار داده شود.

    نجفی از اختصاص ۱۰۰ درصدی اعتبار مدیریت تالاب انزلی از سوی سازمان برنامه و بودجه خبر داد و افزود: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احیای تالاب بین المللی انزلی به استان گیلان اختصاص یافته است.

    وی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح ساماندهی پسماند در ۴۶۰ روستای بالای ۲۰۰ خانوار، ۳۰۰ تفرجگاه ساحلی و ۱۵۰ بوستان روستایی در گیلان اعتبارات مطلوبی در نظر گرفته شده است گفت: استان گیلان در طرح ساماندهی پسماند روستای بالای ۲۰۰ خانوار به‌عنوان الگوی استانی انتخاب شده است.

    نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر اینکه ظرفیت کارخانه‌های کمپوست گیلان از ۳۰۰ تن به ۷۰۰ تن افزایش یافته است بیان کرد: ۲ کارخانه کمپوست دیگر هم در شهرستان تالش و لنگرود گیلان در حال احداث است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14773

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *