×

هر نوع عملیات اجرایی در سطح راه‌ها باید با مجوز پلیس باشد

  • کد نوشته: 14925
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۴
  • 57 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راهور استان گفت: هر نوع عملیات اجرایی اعم از تعریض ، تعمیر ، نگهداری و حفاری در سطح راههای درون و برون شهری باید با هماهنگی پلیس انجام گیرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان گیلان با بیان اینکه هر نوع عملیات اجرایی در سطح […]

    هر نوع عملیات اجرایی در سطح راه‌ها باید با مجوز پلیس باشد
  • رئیس پلیس راهور استان گفت: هر نوع عملیات اجرایی اعم از تعریض ، تعمیر ، نگهداری و حفاری در سطح راههای درون و برون شهری باید با هماهنگی پلیس انجام گیرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان گیلان با بیان اینکه هر نوع عملیات اجرایی در سطح راه های باید با مجوز پلیس باشد، اظهار کرد: برابر ماده ۲۱۱ آئین نامه راهنمایی و رانندگی کلیه دستگاه‌های مسئول موظفند پیش از انجام هر نوع عملیات اجرایی پلیس را مطلع کنند.

    وی افزود: بسته شدن تمام یا بخشی از راه‌ها برون و درون شهری برای هر نوع عملیات اجرایی اعم از تعریض، تعمیر، نگهداری و حفاری باید با هماهنگی پلیس انجام گیرد.

    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر ماده ۲۱۲ آئین نامه راهنمایی و رانندگی اشخاصی که به هر عنوان روی راه‌های عمومی کار می‌کنند موظفند پیش از شروع به کار، علائم ایمنی عبور و مرور را بر اساس ضوابط و استانداردهای ایمنی در محل نصب نمایند، تصریح کرد: مامورین راهنمایی و رانندگی موظفند در صورت عدم اجرای این قانون از ادامه کار آنان جلوگیری به عمل آورند.

    سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: براساس تبصره ۳ ماده ۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که قصور سازمان‌های مرتبط از جمله شهرداری‌ها و اداره راه و شهرسازی در امر ترافیک درون و برون شهری محرز گردد کارشناسان راهنمایی و رانندگی می‌توانند نقش سازمان‌های دست اندر کار را در حوادث رانندگی به اطلاع مردم برسانند.

    رئیس پلیس راهور استان در پایان از همه نهادهای مسئول خواست قبل از هرگونه عملیات اجرایی در سطح راه‌های استان مورد را با پلیس اطلاع تا در روند کار خللی به وجود نیاید.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14925

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *