×

معرفی ۹ عضو هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان رشت

  • کد نوشته: 14982
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۶
  • 114 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان رشت با اشاره به معرفی ۹ نفر به عنوان اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان، گفت: حضور مردم در انتخابات کشور را از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان بیمه می‌کند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت، سیروس شفقی، فرماندار رشت در جلسه […]

    معرفی ۹ عضو هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان رشت
  • فرماندار شهرستان رشت با اشاره به معرفی ۹ نفر به عنوان اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان، گفت: حضور مردم در انتخابات کشور را از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت، سیروس شفقی، فرماندار رشت در جلسه معرفی اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان که شامگاه گذشته در فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدای گرانقدر، اظهار کرد: شهادت بانوی دشت کربلا، این بانوی مدافع بزرگ حریم ولایت را محضر همه بزرگواران تسلیت عرض می‌‌کنم، همچنین در ایام اعتکاف قرار داریم و بسیاری از معتکفین ما در مساجد مشغول راز و نیاز با خداوند متعال هستند، امیدوارم ما نیز به سبب مسئولیت خطیری که برعهده داریم از دعای این بزرگواران بهره‌مند شویم.

    وی افزود: همانطور که مستحضرید دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم، با توجه به تلاش‌های همیشگی و بیزاری دشمن در راستای نا امید کردن مردم یقین داریم مردم بصیر و ولایتمدار ما با مشارکت حداکثری در این انتخابات هم تیری را به قلب دشمن خواهند زد و همانطور که مقام معظم رهبری بارها بر میزان مشارکت و حضور پرشور ملت در انتخابات تاکید دارند، محقق خواهد شد زیرا حضور مردم در انتخابات کشور را از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

    فرماندار شهرستان رشت گفت: ایجاد زمینه لازم جهت تحقق مشارکت مردم بصیر و آگاه، امروز بر عهده ما گذاشته شده لذا باید بتوانیم با یاری هم و سایر دست اندرکاران انتخابات، بستری را فراهم کنیم تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در این عرصه باشیم و همواره همبستگی و اقتدار ملی را به رخ جهانیان بکشیم و نظام و کشور را مانند گذشته از دسیسه‌ها مصون بداریم.

    شفقی با اشاره به معرفی ۹ نفر به عنوان اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان، گفت: امیدوارم این مسئولیت خطیری که امروز بر عهده شما به عنوان معتمدین مردم فهیم شهرستان رشت گذاشته شده و شما هم با حضورتان این مسئولیت را پذیرفتید، با دقت بیشتر و رعایت مرّ قانون انتخابات طبق فرمایش مقام معظم رهبری که بسیار برای ما حائز اهمیت است شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم باشیم.

    در ادامه بهروز جلایی، عضو هیات نظارت بر انتخابات در استان گیلان اظهار کرد: این جلسه به منظور معرفی ۹ نفر به عنوان اعضای هیات اجرایی در شهرستان رشت برگزار شده است، که به شکلی به عنوان مرکز انتخابات در شهرستان است؛ همچنین حضور اعضای هیات نظارت یا همان شورای نگهبان هم در انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان و استان یکپارچه است و همان مسئولیتی که در مرکز استان دارند در شهرستان‌‌ها هم دارند که ریاست آن را حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برعهده دارند.

    وی افزود: اضطرار این جلسه و تایید و بررسی هیات‌های نظارت در استان از ۴۸ ساعت قبل آغاز شده، برخی بررسی‌ها انجام گرفته ولی برخی بررسی‌ها نیاز مجدد دارد که سبب شد جلسات و معرفی اعضای هیات‌های اجرایی در برخی شهرستان‌ها با تاخیر انجام شود، در مجموع از تلاش همکاران تشکر و قدردانی می‌کنم.

    جلایی گفت: هیات اجرایی صرفا شامل ۹ نفر اعضای اصلی و پنج نفر اعضای علی البدل نیستند بلکه همه، چه کسانی که انتخاب شوند چه انتخاب نشوند باید تا پایان انتخابات کمک کار و آماده خدمت رسانی باشند.

    عضو هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در گیلان تصریح کرد: ما در بخش نظارت مراقبت‌های قانونی را در کنار جناب فرماندار بر عهده داریم، تا انشاالله این انتخابات هم به نحو احسنت برگزار شود و مهر تاییدی بر مردم سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

    وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم میسر نخواهد شد مگر اینکه همه ما بر یک اصل پایبند باشم و آن اصل قانون است.

    به گزارش ایسنا، در پایان جلسه پس از رای گیری از میان معتمدین شهرستان رشت حجت الاسلام محمد حسین‌نیا لاکانی، حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی کاس احمدانی، رضا ثقتی، حسین داداشی، عباس صابر، مسعود کاظمی، فرخ کامرانی سلیماندارابی، فاطمه احسانبخش مستحسن و محمد علی یوسفی به عنوان معتمدین اصلی هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان رشت انتخاب و معرفی شدند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14982

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *