×

اختصاصی گیل و دیلم؛ املش یک شهر با دو شهردار در کشور!

  • کد نوشته: 15058
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۷
  • 232 بازدید
  • ۰
  • سخنگوی شورای اسلامی شهر املش گفت: در طی چندماه اخیر شهرداری املش با یک شهردار و یک سرپرست اداره می شود. اصغر جانعلی پور در گفتگو با خبرنگار «پایگاه خبری گیل و دیلم» از اوضاع چندماهه اخیر شهرداری املش ابراز نگرانی کرد و گفت: در طی چندماه اخیر شهرداری املش با یک شهردار و یک […]

    اختصاصی گیل و دیلم؛ املش یک شهر با دو شهردار در کشور!
  • سخنگوی شورای اسلامی شهر املش گفت: در طی چندماه اخیر شهرداری املش با یک شهردار و یک سرپرست اداره می شود.

    اصغر جانعلی پور در گفتگو با خبرنگار «پایگاه خبری گیل و دیلم» از اوضاع چندماهه اخیر شهرداری املش ابراز نگرانی کرد و گفت: در طی چندماه اخیر شهرداری املش با یک شهردار و یک سرپرست اداره می شود.

    وی ادامه داد: در حال حاضر شهردار فعلی حکم دیوان عدالت اداری را داشته و همه باید به رای دیوان تمکین کنند.

    سخنگوی شورای شهر املش خاطرنشان کرد: اگر مانعی برای فعالیت بابک ریحانی در شهرداری وجود دارد از مسئولین استان انتظار داریم تا با نامه ای خطاب به شورا بخواهند که سبب عزل یا استیضاح شهردار شوند.

    جانعلی پور تصریح کرد: اگر این روند ادامه یابد و شهرداری هم شهردار داشته باشد و هم سرپرست، شهروندان متضرر می شوند و خدماتی به آن ها ارائه نمی شود.

    بابک ریحانی قبل از شهردار شدن عضو شورای شهر بوده که در مهرماه ۹۴ در پی استعفای مهندس حسن پورقربان و بعد از سرپرستی مهندس انوش عبداله پور املشی بسمت شهردار املش منصوب که دربهمن ۹۵ طبق حکم دکترنجفی استاندارگیلان بمدت ۳ ماه آمده به خدمت (برکنار) شد. عملکرد عمرانی شهردار املش درطول ۱۸ ماه مسئولیتش رضایت نسبی مردم را در پی داشته اما انتقاداتی هم بابت عدم رسیدگی به کمربندی و پرداخت نامنظم و طولانی مدت حقوق پرسنل بروی وارد است.

    مهدی معقول در کارنامه خدمتی خود مسئولیت امور شهر . مدیراجرایی وهماهنگی شهرداری و مسئول آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری املش برعهده داشته است.
    مهدی معقول از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و ازچهره های خوشنام شهر املش می باشد.

    گفتنی است بابک ریحانی شهردار املش بهمن ماه سال گذشته با حکم استاندار عزل شده بود ولی با پیگیری های لازم نامه ای از دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال حکم اولیه عزل ارائه نموده بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15058

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *