×

حل مشکلات آموزش و پرورش در گروی همراهی و همدلی خانواده هاست

  • کد نوشته: 15148
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۸
  • 78 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: چالش های بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیت کشور فقط با استفاده از ظرفیت خانواده ها و تشکل های مردم نهاد مرتفع شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در دیدار با اولیای دانش آموزان مدرسه استعدادهای درخشان فرزانگان ناحیه یک رشت اظهار کرد: عصاره […]

    حل مشکلات آموزش و پرورش در گروی همراهی و همدلی خانواده هاست
  • مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: چالش های بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیت کشور فقط با استفاده از ظرفیت خانواده ها و تشکل های مردم نهاد مرتفع شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در دیدار با اولیای دانش آموزان مدرسه استعدادهای درخشان فرزانگان ناحیه یک رشت اظهار کرد: عصاره و نخبگان دانش آموزی ما در مدارس استعدادهای درخشان گرد آمده اند و این مراکز برای آموزش و پرورش حائز اهمیت است.

    وی افزود: در کنار افزایش کمی مراکز استعدادهای درخشان، ارتقای کیفیت آموزش این مدارس در اولویت است و همیشه از بهترین معلمان و اساتید برای تدریس و آموزش استفاده نموده ایم.

    حاجتی گفت: چالش های بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیت کشور فقط با استفاده از ظرفیت خانواده ها و تشکل های مردم نهاد مرتفع شود.

    گفتنی است، گیلان ۱۳ مرکز استعدادهای درخشان دارد و ۳ هزار و ۷۷۶ دانش آموز معادل ۸.۲ درصد کل دانش آموزان گیلانی در این مدارس تحصیل می کنند .

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15148

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *