×

بدن آرا خبر داد: برگزاری دو هزار و ۶۷۳ نشست کتابخوان در گیلان

  • کد نوشته: 15253
  • ۱۳۹۶-۰۱-۳۰
  • 177 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان با بیان اینکه دو هزار ۶۷۳ نشست کتابخوان در استان برگزار کرده ایم، گفت: این نشست های کتابخوان در حوزه های کتابخوانه ای، تخصصی، پویش کتابخانه مجازی و مدرسه ای برگزار شده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» زهرا بدن آرا در نشست کتابخوان اصحاب رسانه استان گیلان که امروز برگزار […]

    بدن آرا خبر داد:  برگزاری دو هزار و ۶۷۳ نشست کتابخوان در گیلان
  • سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان با بیان اینکه دو هزار ۶۷۳ نشست کتابخوان در استان برگزار کرده ایم، گفت: این نشست های کتابخوان در حوزه های کتابخوانه ای، تخصصی، پویش کتابخانه مجازی و مدرسه ای برگزار شده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» زهرا بدن آرا در نشست کتابخوان اصحاب رسانه استان گیلان که امروز برگزار شد، اظهار کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی در فرهنگ غنی ایران اسلامی همواره حائز اهمیت بوده است.

    سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان با بیان اینکه ذوق و خرد ایرانیان همواره در جهت اهمیت دادن به فرهنگ کتاب و کتابخوانی بوده است، افزود: اگر برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی همت همگانی و سنجیده وجود نداشته باشد، این امر در میان نسل جوان جای خود را به سرگرمی ها و دلخوشی های نامناسب می دهد.

    بدن آرا با بیان اینکه جامعه ای که کتابخوان نباشد پویا نخواهد بود، ادامه داد: اگر می خواهیم فرزندانی با ثبات، پویا و دارای قدرت حل مشکلات داشته باشیم، باید از تمام ظرفیت ها برای گسترش فرهنگ کتابخوانی استفاده کنیم.

    وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه می توانند بازوان قدرتمندی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشند، عنوان کرد: رسانه وظیفه ذاتی یاددهی، یادگیری و اندیشه پروری را برعهده دارد.

    سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان با بیان اینکه بسترسازی در حوزه فرهنگی دشوارتر از سایر حوزه ها اعم از اجتماعی، اقتصادی و … است، تصریح کرد: فرهنگ سازی در مقوله فرهنگی نیازمند فعالیت بازوان توانمندی همچون رسانه هاست.

    وی با اشاره به اینکه برگزاری نشست های کتابخوان از مرداد سال ۹۴ در کشور آغاز شده و تاکنون ۲۰ هزار نشست کتابخوان در کشور برگزار شده است، گفت: طی برگزاری این نشست های کتابخوان ۹۰ هزار نفر به ارائه کتاب اهتمام داشته اند.

    سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان با بیان اینکه دو هزار ۶۷۳ نشست کتابخوان در استان برگزار کرده ایم، گفت: این نشست های کتابخوان در حوزه های کتابخوانه ای، تخصصی، پویش کتابخانه مجازی و مدرسه ای برگزار شده است.

    بدن آرا با بیان اینکه نشست کتابخوان ویژه اصحاب رسانه اولین نشست کتابخوان تخصصی در سال ۹۶ است، یادآور شد: با توجه به اهمیت توجه به امر آموزش در میان دانش آموزان در سال جاری برگزاری نشست های کتابخوان مدرسه ای را بصورت ویژه در دستور کار داریم.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15253

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *