×

فرماندار لاهیجان : دور از انصاف است که با نادیده گرفتن موفقیت ها و واقعیت ها، عملکرد دولت تدبیر و امید را زیر سئوال ببریم.

  • کد نوشته: 15270
  • ۱۳۹۶-۰۱-۳۱
  • 110 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، فرماندار شهرستان لاهیجان در همایش گفت: دور از انصاف است که با نادیده گرفتن موفقیت ها و واقعیت ها، عملکرد دولت تدبیر و امید را زیر سئوال ببریم. سید محمد احمدی صبح چهارشنبه در همایش نانوایان شهرستان لاهیجان اظهار داشت: دور […]

    فرماندار لاهیجان :  دور از انصاف است که با نادیده گرفتن موفقیت ها و واقعیت ها، عملکرد دولت تدبیر و امید را زیر سئوال ببریم.
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، فرماندار شهرستان لاهیجان در همایش گفت: دور از انصاف است که با نادیده گرفتن موفقیت ها و واقعیت ها، عملکرد دولت تدبیر و امید را زیر سئوال ببریم.

    سید محمد احمدی صبح چهارشنبه در همایش نانوایان شهرستان لاهیجان اظهار داشت: دور از انصاف است که عملکرد خوب دولت را زیر سئوال ببریم چراکه امروز جمهوری اسلامی با اقتدارترین و جزو امن ترین کشورهاست.

    وی با اشاره به اینکه این امنیت بدون تدبیر بوجود نیامده ، اضافه کرد: علاوه بر تلاش بزرگان کشور یکی از دلایل این امنیت را باید حضور مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف دانست. 

    احمدی یادآور شد: این خود مردم هستند که نمایندگان شوراها و ریاست جمهوری را انتخاب می کنند و می دانند که اصلح چه کسی است.

    وی از مردم خواست که در پای صندوق های رای حضور یابند زیرا این حضور در انتخابات موجب یأس و ناامیدی دشمن خواهد شد. 

    وی به تشریح عملکرد دولت در بخش تامین نان مردم و تولید گندم پرداخت و اظهار داشت: ۹میلیون تن گندم نیاز کشور است که در گذشته شش میلیون تن آن وارد می شد و میزان ذخیره در کشور سه روز بود اما با تلاش دولت تدبیر و امید ، ۱۲ و نیم میلیون تن گندم تولید شده و امروز شش ماه ذخیره گندم داریم که همه این توفیقات در سایه تدبیر و سیاست های درست دولت حاصل شده است.
    احمدی با تشکر از زحمات نانوایان شهرستان لاهیجان در روزهای سخت زمستان برای تامین مایحتاج مردم گفت: این نانوایان علاوه بر تامین نان مردم در روزهای سخت بارش برف، ۷۵هزار قرص نان نیز تهیه کردند و در اختیار بقیه شهرها قرار دادند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15270

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *