×

کشاورزی یکی از ارکان مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است

  • کد نوشته: 15327
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۱
  • 217 بازدید
  • ۰
  • فرماندار بندرانزلی گفت: بر اساس سیاست اقتصاد مقاومتی، کشاورزی بعنوان یکی از ارکان اقتصاد برای ما در کشور،استان و شهرستان مهم است و باید در اولویت قرار گیرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» میرشمس مومنی زاده با تاکید بر این نکته که بنای کار ما رعایت اخلاق، ادب و احترام به همه همکاران و […]

    کشاورزی یکی از ارکان مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است
  • فرماندار بندرانزلی گفت: بر اساس سیاست اقتصاد مقاومتی، کشاورزی بعنوان یکی از ارکان اقتصاد برای ما در کشور،استان و شهرستان مهم است و باید در اولویت قرار گیرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» میرشمس مومنی زاده با تاکید بر این نکته که بنای کار ما رعایت اخلاق، ادب و احترام به همه همکاران و مسئولین شهرستان است اظهار کرد: در انجام مسئولیت‌ها با کسی تعارف نداریم و در ارزیابی عملکرد همکاران مسئولیت‌پذیری و انجام وظایف محوله به شکل صحیح را ملاک قرار خواهیم داد.

    فرماندار بندرانزلی همچنین بر ضرورت پیگیری و اجرای به موقع مصوبات اشاره کرد و افزود: مصوبات جلسات باید تا قبل از جلسه بعدی تا حد قابل قبولی اجرا شده باشد.

    نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین با اشاره بر ضرورت تعامل بیشتر بین ادارات تصریح کرد: جلسات شورا مربوط به مسائل اساسی است و طرح مسائل جاری در آن جایی ندارد و مسائل روزمره باید توسط روسای ادارت پیگیری و اجرا شود.

    فرماندار بندرانزلی در ادامه مسائل اقتصادی و سیاست اقتصاد مقاومتی را اولویت اول شهرستان دانست و افزود: بر اساس سیاست اقتصاد مقاومتی، کشاورزی بعنوان یکی از ارکان اقتصاد برای ما در کشور،استان و شهرستان مهم است و باید در اولویت قرار گیرد. باید برای حمایت و پشتیبانی از همه رشته‌های کشاورزی اعم از زراعی، باغبانی، شیلات و غیره برنامه‌ریزی صورت گیرد و نباید تنها یک رشته کشاورزی ملاک قرار گیرد.

    مومنی‌زاده در ادامه با تاکید بر ضرورت جدی گرفتن آموزش و ترویج کشاورزی، یادآور شد: برای پیشگیری، مقابله، تامین و جبران خسارات کشاورزی باید برنامه‌ریزی و بیمه کشاورزان جدی گرفته شود، آن بخش از کشاورزی شهرستان که که پوشش بیمه‌ای ندارد باید پیگیری شود که تحت پوشش قرار گیرد چرا که زندگی و معیشت کشاورزان بر پایه کشاورزی است و اگر کشاورزی دچار خسارت شود تا یک سال زندگی و معیشتش مختل و اثراتش به سال‌های بعد منتقل می‌شود.

    نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین با اشاره بر ضرورت افزایش سطح زیر کشت، بر پیگیری مواردی چون اعطای روان تسهیلات به کشاورزان، تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان، بروزرسانی بانک اطلاعات حوزه کشاورزی شهرستان و تامین آب مورد نیاز کشاورزان تاکید کرد.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15327

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *