×

رئیس منابع طبیعی لاهیجان خبر داد: کشف و ضبط ۱۷ مترمکعب چوب آلات جنگلی در لاهیجان

  • کد نوشته: 15599
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۸
  • 206 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لاهیجان گفت: در هنگام جنگل گردشی های مستمر در عرصه های منابع ملی مقدار ۱۷ متر مکعب چوب آلات جنگلی که به گونه ماهرانه ای استتار شده بود کشف و ضبط شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس مهدی پورمیرزایی از کشف چوب آلات جنگلی در حوزه […]

    رئیس منابع طبیعی لاهیجان خبر داد:  کشف و ضبط ۱۷ مترمکعب چوب آلات جنگلی در لاهیجان
  • رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لاهیجان گفت: در هنگام جنگل گردشی های مستمر در عرصه های منابع ملی مقدار ۱۷ متر مکعب چوب آلات جنگلی که به گونه ماهرانه ای استتار شده بود کشف و ضبط شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس مهدی پورمیرزایی از کشف چوب آلات جنگلی در حوزه شهرستان لاهیجان خبر داد و گفت: در پی گشت های حفاظتی عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیز داری لاهیجان و در هنگام جنگل گردشی های مستمر در عرصه های منابع ملی مقدار ۱۷ متر مکعب چوب آلات جنگلی که به گونه ماهرانه ای استتار شده بود کشف و ضبط شد.

    رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان لاهیجان افزود: چوب های قطع شده از گونه های توسکا و اوجا بوده که با استفاده از پوشش درختان و خاک در نقاط مختلف مخفی شده بود تا در فرصت مناسب از منطقه جنگلی خارج گردند.

    وی تصریح کرد: با پیگیری های حافظان انفال الهی و مساعدت طبیعت دوستان منطقه تمامی متخلفین شناسایی شده و پس از تنظیم پرونده به محاکم قضایی دلالت شدند و در حال حاضر دادسرای شهرستان لاهیجان مشغول به رسیدگی موضوع برای تعیین مجازات خاطیان و زیاده خواهان از منابع طبیعی می باشد.

    این مقام مسئول از حمایت اقشار مختلف مردم در همکاری و مساعدت با ماموران منابع طبیعی و آبخیز داری تقدیر کرد و گفت: تمامی طبیعت دوستان و علاقه مندان به صیانت از جنگل ها و مراتع کشور می توانند به عنوان همیار طبیعت با حافظان انفال الهی مشارکت نمایند و خط ارتباطی ۱۵۰۴ در تمام ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردم فهیم و طبیعت دوست می باشد./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15599

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *