×

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان خبر داد: پرداخت باقی‌مانده مطالبات فرهنگیان گیلان در هفته معلم

  • کد نوشته: 15613
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۸
  • 76 بازدید
  • ۰
  • مدیر کل آموزش و پرورش گیلان به مطالبات ۱۰۷ میلیارد تومانی معلمان این استان اشاره کرد و گفت: بخشی از مطالبات پرداخت شده و باقی مانده آن در هفته معلم امسال پرداخت می‌شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهدی حاجتی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های این شهر با گرامیداشت سالروز شهادت علامه […]

    مدیر کل آموزش و پرورش گیلان خبر داد: پرداخت باقی‌مانده مطالبات فرهنگیان گیلان در هفته معلم
  • مدیر کل آموزش و پرورش گیلان به مطالبات ۱۰۷ میلیارد تومانی معلمان این استان اشاره کرد و گفت: بخشی از مطالبات پرداخت شده و باقی مانده آن در هفته معلم امسال پرداخت می‌شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهدی حاجتی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های این شهر با گرامیداشت سالروز شهادت علامه مطهری و تبریک روز معلم اظهار کرد: گیلان دارای ۳۷۵ نفر دانش‌آموز است.

    وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در پنج هزار و ۱۵۰ مدرسه تحصیل می‌کنند، افزود: سه هزار و ۸۲ مدرسه دولتی بوده و تعداد ۷۰ هزار دانش‌آموز از ۳۷۵ هزار دانش‌آموز گیلان در مدارس غیر دولتی تحصیل می‌کنند.

    مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته شورای آموزش و پرورش این استان مقام برتر کشوری را کسب کرده است، تصریح کرد: در سه سال گذشته تعداد ۲۲۶ مصوبه در شورای آموزش و پرورش گیلان به تصویب رسیده و تعداد ۹۵ مصوبه اجرایی شده و در ردیف ۱۰ استان برتر کشور هستیم.

    وی پیشرفت جامعه را به عهده معلمان دانست و گفت: معلمان دارای فضایل اخلاقی هستند و رسالت تربیت افراد انقلابی را به عهده دارند و جامعه با احترام به معلم به علم احترام می‌گذارد و آموزش و پرورش نقش گهواره جامعه را به‌عهده دارد.

    حاجتی هفته معلم را هفته تعلیم و تربیت، فضیلت و کرامت خواند و بیان کرد: هفته معلم هفته ارج گذاشتن به کسانی است که این امر را به عهده دارند و در سال‌های اخیر دستگاه‌های مختلف بسیج می‌شوند و به این جایگاه احترام می‌گذارند.

    وی ارتقای ماموریت وسایل آموزشی دانش‌آموزان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید به لحاظ علمی حرف برای گفتن داشته باشیم و این امر خطیر از آموزش و پرورش ساخته نیست.

    مدیر کل آموزش و پرورش گیلان یادآور شد: مهم‌ترین شاخص ما کنکور بوده و در سه سال متوالی گیلان رتبه ششم کنکور کشور را کسب کرده و ترویج نماز و قرآن از اولویت‌های آموزش و پرورش گیلان است.

    وی به مطالبات ۱۰۷ میلیارد تومانی معلمان گیلان اشاره کرد و گفت: بخشی از مطالبات پرداخت شده و باقی مانده مطالبات در هفته معلم امسال پرداخت می‌شود.

    حاجتی با اشاره به پرداخت مطالبات فرهنگیان در هفته معلم، از تریبون نماز جمعه مبلغ فعالیت دولت یازدهم شد/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15613

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *