×

افزایش دما در گیلان تا اواسط هفته آینده

  • کد نوشته: 15615
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۸
  • 144 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از استقرار جوی به نسبت پایدار در منطقه و افزایش دما در استان تا اواسط هفته آینده خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی روز جمعه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به نسبت پایدار در منطقه است […]

    افزایش دما در گیلان تا اواسط هفته آینده
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از استقرار جوی به نسبت پایدار در منطقه و افزایش دما در استان تا اواسط هفته آینده خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی روز جمعه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به نسبت پایدار در منطقه است که بر این اساس ، روند افزایش دما تا اواسط هفته آینده مورد انتظار می باشد.

    وی ادامه داد: گاهی صبح ها و شب ها، با گذر امواج کم و بیش ناپایدار از تراز میانی جو، افزایش ابر، بارش پراکنده باران بویژه ارتفاعات و دامنه های شرقی و غربی و احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

    غلامی آسمان امروز استان را صاف تا نیمه ابری، بعضی نقاط افزایش ابر، اواخر وقت احتمال بارش پراکنده باران عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان گیلان را صاف تا نیمه ابری، بعضی نقاط مه صبحگاهی، افزایش دما، گاهی افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی کرد.

    وی بیشینه دمای استان در شبانه روز گذشته را با ۱۶ درجه مربوط به رشت (ایستگاه هواشناسی کشاورزی) و کمینه دما را با ۲ درجه مربوط به جیرنده عنوان کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: کمینه دمای رشت نیز در شبانه روز گذشته هشت درجه ثبت شده است/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15615

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *