×

طی پیام مشترک مطرح شد؛ نامگذاری روز پاسدار؛ بنیانی فاخر در تاسی از آموزه های نهضت عاشورا

  • کد نوشته: 15632
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۹
  • 174 بازدید
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در استان گیلان و استاندار به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز پیام مشترک صادر کردند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» و به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و محمدعلی نجفی استاندار به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار […]

    طی پیام مشترک مطرح شد؛  نامگذاری روز پاسدار؛ بنیانی فاخر در تاسی از آموزه های نهضت عاشورا
  • نماینده ولی فقیه در استان گیلان و استاندار به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز پیام مشترک صادر کردند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» و به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و محمدعلی نجفی استاندار به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز پیام مشترک صادر کردند.

    متن این پیام بدین شرح است:

    دگر بار ماه شعبان، ماه آماده سازی برای حضور در ضیافت الهی رمضان و موسم رویش گل های معطر نبوی در دامان ولایت علوی و آغوش فاطمی از راه رسید؛ ماهی که طلیعه اش به میلاد سه نور سرمدی حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابالفضل العباس(ع) و امام زین العابدین(ع) مزین گشته و در نیمه‌اش شیعیان منتظر، عطر زیبای گل نرگس را به مشام خود احساس و ولادت قائم آل‌ محمد(ص) را به جشن می نشینند.

    بی شک نامگذاری سالروز ولادت حضرت سیدالشهداء به نام روز پاسدار و ولادت قمر منیر بنی ‌هاشم به نام روز جانباز بنیانی فاخر در تاسی از آموزه های پر بار اسلامی و نهضت حماسه ساز عاشورا در مسئولیت پذیری و پاسداری از کیان دین مبین اسلام محسوب می شود که توانسته الگوی روشنی را برای حفظ آتیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید.

    در واقع پاسداران و جانبازان مخلص انقلاب اسلامی با پیروی از فرهنگ ناب عاشورایی، ایستادگی و حراست از ارزش های انقلاب را با وفا، ایثار و ولایت پذیری معنایی تازه بخشیدند و حضورشان در جامعه امروزی، سعادت همزیستی با شهدای زنده را برای ما فراهم آورده است.

    اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشان و ارج گذاری به مقام پاسداران، جانبازان و ایثارگران میهن اسلامی، خجسته اعیاد فرخنده شعبانیه را به همه شیعیان و به این عزیزان و البته خانواده‌های محترمشان تبریک گفته، سلامتی و طول عمرشان را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

    آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت

    محمدعلی نجفی، استاندار گیلان

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15632

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *