×

کشف ۲ کیلوگرم شیشه در گیلان

  • کد نوشته: 15758
  • ۱۳۹۶-۰۲-۱۴
  • 85 بازدید
  • ۰
  • رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۲ کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه در این استان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» احدالله احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر ورود یک محموله […]

    کشف ۲ کیلوگرم شیشه در گیلان
  • رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۲ کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه در این استان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» احدالله احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر ورود یک محموله قاچاق به استان از کردستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه پلیس پس از اطلاع از صحت موضوع، کنترل محورهای ورودی استان را تشدید کرد، افزود: ماموران در طی انجام یک عملیات، خودرو پراید متهم را شناسایی کردند.

    سرهنگ احدی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲ کیلوگرم مواد مخدر ار نوع شیشه کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهم به همراه همدست‌ ۴۳ ساله‌اش دستگیر شد.

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با تاکید براینکه هر دو متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان درحوزه مواد مخدر است/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15758

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *