×

فرماندار لاهیجان: ۲ میلیون نفر به جمعیت فعال کشور اضافه شده است

  • کد نوشته: 15763
  • ۱۳۹۶-۰۲-۱۴
  • 153 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان گفت:اتفاقات خوبی در دولت تدبیر و امید در کشور رخ داده و از سال ۹۳ تا ۹۴، ۲ میلیون نفر به جمعیت فعال کشور اضافه شده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،سید محمد احمدی در همایش مشارکت حداکثری که با حضور جمعی از کارگران و مسئولان شهرستان لاهیجان برگزار شد،با اشاره […]

    فرماندار لاهیجان:  ۲ میلیون نفر به جمعیت فعال کشور اضافه شده است
  • فرماندار لاهیجان گفت:اتفاقات خوبی در دولت تدبیر و امید در کشور رخ داده و از سال ۹۳ تا ۹۴، ۲ میلیون نفر به جمعیت فعال کشور اضافه شده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،سید محمد احمدی در همایش مشارکت حداکثری که با حضور جمعی از کارگران و مسئولان شهرستان لاهیجان برگزار شد،با اشاره به آغاز طرح های مطالعاتی پروژه جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری لاهیجان،گفت: در واقع این طرح یکی از دستاوردهای برجام است.آنهایی که دستاوردهای برجام را نمی بینند و به موضوعات به صورت سطحی نگاه می کنند باید بدانند که امضای برجام باعث شد که با افزایش ارتباطات با دنیا و ارتباط با یک بانک زیرساخت آسیایی عملیات اجرایی و اخذ تسهیلات این طرح انجام شود.

    فرماندار شهرستان لاهیجان افزود:چند استان کشور برای این طرح بسیار ارزشمند انتخاب شدند و شهرستان لاهیجان نیز در استان گیلان جزو ۵ شهری است که این پروژه در آن اجرا خواهد شد و این پروژه پنج ساله در راستای سیاست های کلی نظام است که از دغدغه های مقام معظم رهبری نیز می باشد.

    وی در رابطه با انتخابات پیش رو، تاکید کرد:انتخابات یک رویداد بسیار مهم برای کشور و نظام است.در کشور ما تمامی ارکان نظام توسط مردم انتخاب می شوند و علاوه بر آن مردم سالاری کشور ما مردم سالاری دینی است که در هیچ کشوری وجود ندارد.

    این مقام مسئول خاطرنشان کرد:همه مسئولان و مردم باید کمک کنند تا بتوانیم انتخاباتی پرشور که برای استکبار جهانی و دشمنان مایوس کننده باشد و معادلات آنان را در منطقه برهم بزند برگزار شود.

    نماینده عالی دولت در لاهیجان گفت:با همدلی و همزبانی و استفاده از ظرفیت های درونی کشور می توان دشمن را مایوس کرد و اگر نقدی هم وجود دارد باید منصفانه باشد تا مردم با واقعیت ها بیشتر آشنا شوند. گاهی در نزدیکی انتخابات نقدهایی می شود که از جنس تخریب و بدون صداقت است.

    احمدی اضافه کرد:اتفاقات خوبی در دولت تدبیر و امید در کشور رخ داده است و از سال ۹۳ تا ۹۴، ۲ میلیون نفر به جمعیت فعال کشور اضافه شده است.

    وی با بیان اینکه دولت یازدهم علی ‌رغم تحریم‌ها، عدم تبادلات بانکی و عدم صادرات غیرنفتی نرخ بیکاری را کاهش داد، متذکر شد:با این وجود بر اساس نقشه راهی که مقام معظم رهبری برای ما به عنوان «اقتصاد مقاومتی» ترسیم کرده بودند، دولت تدبیر و امید عملیات اجرایی اقتصاد مقاومتی را از همان ابتدا آغاز کرد و تداوم داد و برای این مشکلات برنامه ریزی نمود.

    فرماندار لاهیجان ادامه داد:در سال گذشته از میان یک میلیون و ۹۰ هزار نفر متقاضی شغل و ۶۷۴ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شد و این یعنی از تمام ظرفیت های موجود کشور برای ایجاد اشتغال استفاده کرده ایم.

    احمدی تصریح کرد:باید با همدلی،هم زبانی و بدون نقدهای غیر منصفانه که باعث یاس و ناامیدی مردم می شود برای توسعه کشور گام برداریم.تاکید می کنیم که اگر نقدی می شود باید منصفانه و با صداقت باشد.

    وی به نامزدهای شوراها نیز متذکر شد:حوزه قانونی اختیارات شوراها مشخص است لذا نباید قول و فعل هایی داده شود که از اختیارات آنها خارج باشد و بعد نتوانند به آن عمل کنند. به لطف خدا فضای خوبی را در شهرستان شاهد هستیم و کمتر تخریب دیده می شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15763

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *